КОМПАНІІ ТА РИНКИ - Економіка - dt.ua

КОМПАНІІ ТА РИНКИ

30 серпня, 2002, 00:00 Роздрукувати Випуск №33, 30 серпня-6 вересня

Акції «Чумака» купує Orkla Foods ЗАТ «Чумак» почало стратегічне співробітництво з норвезькою компанією Orkla Foods...

Акції «Чумака» купує Orkla Foods

ЗАТ «Чумак» почало стратегічне співробітництво з норвезькою компанією Orkla Foods. Відразу після підписання відповідної угоди стало відомо, що «Чумак» продав Orkla Foods 15% своїх акцій. Вартість угоди сторони не розголошують, проте стверджують, що всі гроші буде скеровано на розвиток виробництва. Варто зазначити, що Orkla Foods володіє 50% компанії ВВН, якій в Україні належать «Львівська пивоварня», пивобезалкогольний комбінат «Славутич», Славутський солодовий завод. Керуючий Orkla Foods Гакон Крістофер заявив, що таке партнерство — частина стратегічного плану його компанії з питань співробітництва на ринках Центральної та Східної Європи.

«Черкаський автобус» ініціює підвищення мита

ВАТ «Черкаський автобус» звернулося в Кабінет міністрів із пропозицією підняти мито на імпорт ненових автобусів. У такий спосіб планують захистити вітчизняного виробника. Глава правління підприємства Олександр Дорош заявив, що українські виробники самі в змозі випускати всі типи автобусів. Правда, далеко не всі підтримують ініціативу «Черкаського автобуса». Зокрема опитані кореспондентом «ДТ» автоперевізники вважають таку ідею безпідставною. На їхню думку, вітчизняні виробники поки що не можуть виготовляти в потрібному обсязі мікроавтобуси й автобуси великої місткості. Крім того, неновий автотранспорт коштує набагато дешевше, а купівля нових «Богданів» (виробник ВАТ «Черкаський автобус») далеко не кожному підприємству по кишені. Автобус малого класу «Богдан» коштує сьогодні 30 тис. доларів, «ЛАЗ» — 200 тис. доларів. Тим часом імпорт німецького мікроавтобуса «Мерседес» із розмитненням обходиться перевізникові, максимум, у 7 тис. доларів.

Ріелтори знову кучкуються

Після розпаду біржі «Десятинна», де укладалася левова частка угод із нерухомістю, перед багатьма маклерами постала проблема — що робити далі. Адже для більшості з них «під крилом» біржі працювати було досить зручно. Кімната для переговорів, юрист, обмінний пункт, прямий обмін інформацією між маклерами — все це створювало сприятливі умови як для клієнта, так і для ріелтора. Тож два роки тому 21 столичне агентство нерухомості вирішило зберегти здобутий досвід і створило Київський центр нерухомості (КЦН).

За словами заступника генерального директора «КЦН» Гертруди Сиволобової, сьогодні в нього входить уже 87 фірм, тобто з дня заснування об’єднання кількість членів зросла вчетверо. Цікаво, що під крило КЦН воліють потрапити й фірми нерухомості, які працюють у Київській області, а досвід бажають запозичити ріелтори інших міст України.

Яйця з «логотипом»

Полтавська птахофабрика розгорнула акцію захисту своєї продукції від підробок. Передбачається маркірування кожного яйця фірмовим знаком. Крім того, на яйце наноситимуть ще й цифрову позначку, що визначатиме його сорт, залежно від ваги та рівня свіжості. Для маркірування полтавчани придбали краплеструминний безконтактний електричний принтер санкт-петербургського виробництва вартістю 25 тис. доларів. Тепер він клеймуватиме по 180 млн. штук яєць на рік.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №43-44, 16 листопада-22 листопада Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво