Інвестиції в подарунок

Поділитися
Проблема працевлаштування досить гостро стоїть перед випускниками вишів. Тож сотні студентів пол...

Проблема працевлаштування досить гостро стоїть перед випускниками вишів. Тож сотні студентів полтавських вузів по-доброму заздрили 30 переможцям проекту «Молодь обирає бізнес» та фіналу регіонального етапу Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді, які отримали сертифікати про закінчення курсів бізнес-планування і право річної безоплатної оренди офісних приміщень. А ще більше — тим дев’ятьом авторам найкращих бізнес-проектів, які мають і додатковий бонус — придбання необхідного обладнання коштом організаторів конкурсу.

Під час захисту бізнес-планів учасниками експертам найбільше сподобалися проекти «Київський гід», «Золотий ключик», «Житло та інфо», «Зелений туризм», «Індиго», «Етнічні весілля», «Лазерний клуб» та «Скейтпарк».

— Конкурс бізнес-проектів проводиться вже п’ятий рік, — розповіла начальник відділу у справах сім’ї та молоді Полтавської облдержадміністрації Наталія Шкоденко. — І раніше обдарована молодь подавала гарні, життєздатні проекти започаткування власної справи, але, на жаль, реальної допомоги для старту не отримувала. Цього року ситуація кардинально поліпшилася, оскільки до організаторів конкурсу ввійшов і соціально відповідальний бізнес. Концерн «Укрросметал» запропонував надати переможцям змагання право безоплатної оренди офісів протягом року в їхньому новому торговельно-розважальному центрі «Київ» у Полтаві.

Кожен підприємець-початківець отримав у торговельно-офісному містечку «Молодь обирає бізнес», що на четвертому поверсі ТРЦ «Київ», приміщення площею від 8 до 50 квадратних метрів (скільки бажав). Також обласний молодіжний центр праці протягом року надаватиме новачкам юридичний і бухгалтерський супровід.

Дуже щасливими почувалися нові мешканці містечка «Молодь обирає бізнес». Адже їхні мрії про власну успішну справу почали здійснюватися.

Наприклад, Сергій Комар, студент Полтавської державної аграрної академії, є автором проекту «Київський гід», який передбачає видання рекламно-інформаційної газети як в електронному, так і в паперовому варіанті, використання новітніх інтернет-технологій, зокрема веб-дизайну.

Оксана Докторович та Наталія Пилипенко після закінчення Полтавського педуніверситету вже встигли попрацювати за фахом і зараз запропонували спільний проект дитячої ігрової кімнати «Золотий ключик». Доки батьки скуповуватимуться у ТРЦ «Київ», малеча може не просто побути під наглядом вихователів, а й погратися в розвиваючі ігри (які обов’язково мають екологічний сертифікат). Тут можна буде замовити послуги няні, психолога, педагога з підготовки дитини до школи, проведення дитячих свят, а також придбати іграшки та літературу.

— Наш «Золотий ключик», — радіють дівчата, — нарешті знайшов не менш «золотий» замочок! Про такі інвестиції ми могли тільки мріяти! Адже цю кімнату буде обладнано за нашими ескізами та побажаннями. Дякуємо організаторам конкурсу за підтримку, а нашим викладачам — за грунтовні знання.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі