ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН НА ШВИДКІСТЬ - Економіка - dt.ua

ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН НА ШВИДКІСТЬ

25 липня, 2003, 00:00 Роздрукувати Випуск №28, 25 липня-1 серпня

Проблема порівняння характеристик послуг інтернет-провайдерів досить складна. При цьому часто на...

Проблема порівняння характеристик послуг інтернет-провайдерів досить складна. При цьому часто на оцінку якості цих послуг впливають суб’єктивні думки розгніваних клієнтів, яким бракує часу спокійно розібратися з постачальниками послуг (часом буває), думки самих журналістів (трапляється найчастіше), експертів, до яких вони звертаються (дуже рідко), а іноді просто друзів і знайомих (в основному). От і мандрують від видання до видання, із статті у статтю генеровані журналістами міфи про причини скарг користувачів на якість послуг доступу до Інтернету. І справа не лише в тім, що далеко не кожен журналіст, який пише про IT-технології, здатен охопити всю галузь і знає відповіді на всі запитання, що цікавлять читачів.

Отже, які ж чинники та критерії необхідно врахувати, аби об’єктивно оцінити послуги інтернет-доступу? Спершу слід уточнити, про якість якої з них ми збираємося судити. Адже спектр представлених на інтернет-ринку засобів підключення до мережі великий і не можна пред’являти однакові вимоги до різних пропозицій. Тільки з кожною конкретною послугою можна пов’язувати такі чинники, як цінова політика, технічні характеристики, договірні зобов’язання, ставлення до клієнта, а також наявність технічної підтримки й додаткових послуг.

Зупинимося, приміром, на одній з найпоширеніших помилок:

послуга — виділена лінія доступу до Інтернету;

чинник — одна з технічних характеристик — пропускна здатність зовнішніх каналів провайдера.

«...Обрана клієнтом швидкість передачі інтернет-даних гарантується між абонентом і провайдером, але не може гарантуватися далі, при виході на зовнішні канали, з огляду на той факт, що сумарна пропускна здатність виділених ліній клієнтів у десятки разів перевищує пропускну здатність зовнішнього каналу провайдера. У результаті клієнт отримує ту смугу в зовнішньому каналі, яку йому вдається отримати, конкуруючи з рештою клієнтів...» («ДТ» №21 від 7 червня, стаття «Ринок інтернет-послуг: період первинного формування пройдено»)

Однак не всі користувачі працюють у Мережі одночасно, і тим більше не буває так, що всі клієнтські канали завантажені на повну потужність. Розраховуючи необхідну йому пропускну здатність, провайдер бере до уваги завантаження зовнішніх каналів у бізнес-час, у години пік (коли втрати через перевантажений канал відразу відчуваються всіма клієнтами), а також прогноз розвитку клієнтської бази на основі аналізу даних своєї білінгової системи. Таким чином, отримуємо канал, що забезпечить рух інформаційних пакетів без втрат у бізнес-час і години пік, з урахуванням зростання кількості клієнтів, тобто із запасом можливостей.

Коли перед вами постає проблема вибору, чи то щодо прийняття рішення про підключення до Інтернету, чи то щодо визначення конкретної послуги або будь-яке інше питання, допомогти може лише поінформованість. Що більше відомостей у вас про проблему, що більше ви знаєте фактів — то зваженішим буде рішення, то краще воно задовольнить ваші цілі й вимоги.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №42, 9 листопада-15 листопада Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво