Французька газета подасть до суду на канцелярію глави держави - Економіка - dt.ua

Французька газета подасть до суду на канцелярію глави держави

14 січня, 2011, 11:32 Роздрукувати

Газета Le Monde вирішила подати до суду в зв'язку з тим, що адміністрація президента Франції Николя Саркозі, за її даними, використовувала державну службу контррозвідки, щоб визначити джерела видання. Про це повідомили в газеті 13 вересня.

Газета Le Monde вирішила подати до суду в зв'язку з тим, що адміністрація президента Франції Николя Саркозі, за її даними, використовувала державну службу контррозвідки, щоб визначити джерела видання. Про це повідомили в газеті 13 вересня. У Le Monde пояснили, що влада Франції зацікавилися тим, хто передає газеті інформацію щодо скандалу навколо міністра праці Еріка Верта. При цьому Єлісейський палац  «застосував заходи, які безпосередньо порушують закон, що захищає право на недоторканність джерела інформації». За даними газети, французька служба контррозвідки з'ясувати, що інформацію про Верте передавав журналістові видання Давід Сена, радник міністра юстиції Франції Мішель Альо-Мари. При цьому повідомляється, що 30 серпня Сена залишив свій пост: йому доручили нову, значно менш престижну роботу з лінії міністерства юстиції. У президентській канцелярії, навпаки, стверджують, що не намагалися з'ясувати, хто передавав інформацію газеті Le Monde. Раніше повідомлялося, що скандал щодо Еріка Верта і його дружини Флоранс розгорівся під час розслідування справи про ухилення від сплати податків власниці компанії L'Oreal Ліліан Бетанкур. Верт проходить у цій справі як свідок. Поліція почала розслідування стосовно Бетанкур у зв'язку з виявленням записів телефонних розмов, що вказують на те, що вона могла ухилятися від сплати податків. Крім того, з'явилися дані про можливий конфлікт інтересів: коли Ерік Верт обіймав посаду міністра бюджету, його дружина працювала в компанії Clymene, що керує капіталом Бетанкур. Також слідство підозрює Бетанкур у незаконному фінансуванні партії президента Саркозі Союз на підтримку народного руху. На початку червня президента Франції викрили у чиненні тиску на головного редактора Le Monde Еріка Фоттороно у зв'язку з перспективою купівлі газети опозицією. Пізніше стало відомо, що газета перейшла до рук медіамагната Ксав’є Нєля і глави інвестиційної компанії Lazard Матє Пігасса. Ці бізнесмени відомі своїми лівими політичними поглядами і є супротивниками курсу президента Франції. За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №47, 7 грудня-13 грудня Архів номерів | Зміст номеру < >