Фірма Микитася вилетіла з тендеру будівництва метро на Виноградар

Поділитися
Фірма Микитася вилетіла з тендеру будівництва метро на Виноградар © tov-tob.livejournal.com
В аукціоні на добудову "зеленої гілки" київського метро візьмуть участь дві компанії.

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" 10 серпня відхилило пропозицію ТОВ "Будівельна Компанія "Адамант" (Мукачеве) з тендеру на будівництво лінії метрополітену від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар, яке, за попередніми оцінками, буде коштувати 5,99 млрд грн.

Згідно з даними Prozorro, пропозиції фірми "Адамант" відхилили за формальні помилки в документах щодо освіти кількох інженерів, відсутності усіх підписів на документах про оренду транспорту. Також фірма надала банківську гарантію у розмірі 29,90 млн грн., текст в частині умов виплати якої не відповідав тендерній документації. При цьому даних про оскарження відхилення в тендері на разі немає.

Як зазначають "Наші гроші", у фрагменті угоди на аренду прохідницьких щитів у Чехії вказано, що "Адамант" входить в корпорацію "Укрбуд"

"Будівельна Компанія "Адамант" входить до складу держкорпорації "Укрбуд", діяльність якої контролює народний депутат Максим Микитась і Юрій Пелих. За даними "Youcontrol", власниками "Адаманту" є фірми "Добробуд", "Укртрансбуд", "Шляхо-будівельне управління №14" і "ЮТЕМ-інжиніринг". Бенефіціарами вказані Олег Березовський, Костянтин Будьонний та Андій Стальний.

Сама компанія "Адамант" не має досвіду у будівництві метро, однак "Київський метрополітен" і не вимагав цього від учасників тендеру. Замовнику було достатньо аби відповідний досвід був у субпідрядника. Субпідрядником "Адаманту" було ПрАТ "Південспецбуд", яке будувало у Харкові ділянки метро від станції "Проспект Перемоги" до станцій "Наукова" і "Олексіївська". "Укрбудівці" планували будувати метро в Києві за допомоги двох орендованих у Чехії тунелепробивних щитів (по 144 тис євро за штуку).

Таким чином зараз до участі в тендері допущені два учасники аукціону - ПрАТ "Інтербудтонель" (бенефіціар Володимир Петрук) та "Київметробуд" (бенефіціар Сергій Кияшко).

"Київметробуд" будував метро у Києві самотужки, відтак субпідрядників не планував. "Інтербудтонель" планував залучити субпідрядником ПАТ "Дніпрометробуд", яке у якості досвіду заявило будівництво метрополітену у Дніпропетровську згідно з угодою від 1999 року.

Нагадаємо, що умовами тендеру передбачено будівництво до вересня 2021 року ділянці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі. Передбачено будівництво станцій "Мостицька" та "Проспект Правди" та дільниця вилочного відгалуження в бік станції "Виноградар" (І черга будівництва).

Поділитися
Підготував/ла Ирина Знась
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі