"Евробляхи" та приватні перевізники — основні клієнти нелегальних торговців дизелем — експерт

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
"Евробляхи" та приватні перевізники — основні клієнти нелегальних торговців дизелем — експерт
Джерел трафіку на "дизельних бочках" три.

Все частіше поповнюються ряди нелегалів "дизельними бочками". Специфіка споживання тут зовсім інша - в структурі продажів середньої легальної мережі вже близько 70% припадає на корпоративний сектор (талони і смарт-карти). Іншими словами, більшість "дизельних" клієнтів прив'язані до конкретного бренду і більше нікуди не поїдуть. Звідки ж продажі на незаконних точках? Джерел трафіку на "дизельних бочках" три.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Артем Куюн, заступник директора ТОВ "Консалтингова група А-95".

"По-перше, все частіше при виборі нового автомобіля українці віддають перевагу машинам з дизельним мотором. Це добре помітно на дорогах, де все більше дизельних легковиків, - зазначає експерт. - По-друге, впливовим фактором залишаються "євробляхи". Згідно з офіційними даними ДФС, тільки в 2017 р. у режимі транзиту, тимчасового ввезення в Україну заїхало близько мільйона транспортних засобів (ТЗ) з іноземною реєстрацією. Ще 612 тис. одиниць приїхало за першу половину 2018 р. Як відомо, більшість таких ТЗ споживають дизель".

"Чоловік, який зміг дозволити собі тільки "бляху", вже точно не поїде на WOG і ОККО заправлятися за 29 грн/л. Зрозуміло, він зупинить свій вибір на "підзаборнику", де ціна на 5 грн нижче", - пояснює очевидні речі представник однієї з великих мереж у київському регіоні.

За словами автора, ще один кластер клієнтури нелегальних торговців дизелем - приватні перевізники. Для них платежі за паливо - основна витратна стаття, тому дисконт 5 грн/л практично не залишає їм варіантів.

"Втім, все частіше на "бочках" можна помітити і системних перевізників. Наприклад, заїжджають туди водії фур продуктових супермаркетів і будівельних магазинів, які явно не самі вибирають місце заправки. Очевидно, що тривала безкарна діяльність нелегалів дозволила їм вже розвинути свій корпоративний сектор продажів", - підкреслює експерт.

Детальніше про проблеми з нелегальними заправками читайте в матеріалі Артема Куюна "Занурення в сірість" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі