У 2009-му році частка внутрішнього збуту вітчизняного пива знизилася до 60%, а експорт навпаки виріс до 40% від загального валу виробника, тоді як в 2008 році співвідношення продажів на внутрішньому і зовнішньому ринках складало 80% і 20% на користь внутрішнього.
Про це в коментарі «Дзеркалу тижня» повідомив топ-менеджер однієї з провідних пивних компаній країни.
При цьому обсяг внутрішнього ринку, за інформацією експерта, також значно зменшився. За його даними, в 2009 році продажі пива на внутрішньому ринку у різних виробників знизилися від 18 до 23%.
Докладніше читайте в статті Вадима Башти «Новорічна виручка шокувала торговців — їх клієнти звикають жити гірше» у свіжому номері «ДТ».