Експеримент з ремонту доріг за рахунок надприбутків митниць не спрацював - Володимир Омелян

Поділитися
Експеримент з ремонту доріг за рахунок надприбутків митниць не спрацював - Володимир Омелян Міністр чекає більших надходжень у Дорожній фонд
Міністр вважає, що ключовим інструментом для розвитку українських доріг є Дорожній Фонд.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян вважає, що експеримент з ремонтом і будівництвом нових автомобільних доріг за рахунок надприбутків митниць у минулому році "не спрацював". І хоча він ще формально продовжується, насправді він не діє. Про це він заявив у інтерв'ю УНІАН.

"Проводити його було правильно в ситуації 2015-2016 років, він непогано спрацював і в 2017 році, коли не було ще Дорожнього фонду і стабільного фінансування. Важливо, що ми зберегли Дорожній фонд як інструмент ключового фінансування доріг і його філософію, що з кожним роком надходження на дороги будуть зростати", - відзначив міністр.

Дорожній фонд було започатковано у 2016 році: тоді Верховна Рада затвердила закон, який передбачав створення спеціального Дорожнього фонду, звідки кошти надходитимуть на ремонт та будівництво доріг.

Міністр сподівається, що нинішнього року областям буде надана можливість залучати зовнішнє фінансування - ЄБРР, ЄІБ, Світового банку в рамках 35% коштів Дорожнього фонду, які йдуть на місцеві дороги.

"Це робиться для того, щоб не п'ять-десять років ремонтувати дороги в регіонах, а отримати цільовий кредит і протягом двох-трьох років зробити повністю ремонт, а потім за невисокою кредитною ставкою виплачувати кредит і підтримувати дороги в належному стані. Це – правильний вихід із ситуації на обласному рівні", - підкреслив Володимир Омелян.

У 2019 році передбачається, що до Дорожнього фонду надійде близько 51 мільярда гривень, надалі ця сума зросте до 70 мільярдів щорічно. Фінансування розподіляється таким чином: 60% - на фінансування доріг державного значення, 35% - на дороги місцевого значення і 5% - на безпеку руху.

Нагадаємо, 11 січня 2018 року Кабінет міністрів України затвердив концепцію Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2018-2022 роки орієнтовною вартістю 322,575 мільярди гривень, з яких 176 млрд. гривень – бюджетні кошти.

Пізніше в рамках затвердженої концепції "Укравтодор" визначив основні напрямки ремонту доріг на 2018 рік. Зокрема, особливу увагу буде приділено дорогам на Сході України: Р-46 Харків - Охтирка, М-03 Харків - Слов'янськ - Краматорськ, Р-07 Чугуїв - Мілове.

Детальніше про проблеми з українськими дорогами читайте у матеріалі Олени Криворучко "Як відновити українські дороги: кредити, OPRC і Дорожній фонд" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі