Для маршруту Київ—Бориспіль розроблений спеціальний квитковий сервіс за завищеною ціною — експерт - Економіка - dt.ua

Для маршруту "Київ—Бориспіль" розроблений спеціальний квитковий сервіс за завищеною ціною — експерт

8 грудня, 13:35 Роздрукувати

Розробку нового сервісу доручили ТОВ "Віртуальні технології і системи", причому зробили це безальтернативно.

© argumentua.com

Найбільшою аферою "Укрзалізниці" стала розробка спеціального квиткового сервісу для маршруту "Київ—Бориспіль".
Річ у тому, що залізниця має квитковий сервіс booking.uz.gov.ua, розроблений ще в 2017 році. Разом з оновленнями та розширенням функціоналу він обійшовся УЗ у близько 6,5 млн грн.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Володимир Даценко, керівник проекту "Zалізниця без корупції". Автор зазначає, що цей квитковий сервіс забезпечує можливість купівлі електронного квитка на всі маршрути залізниці. Крім маршруту Київ—Бориспіль.

"Бо на УЗ вирішили, що "Бориспільському експресу" потрібен власний квитковий сервіс. І оцінили його у 21 млн грн. Тобто у три з половиню рази дорожче, ніж сервіс для решти маршрутів країни, — вказує експерт. — Що такого особливого у сполученні "Київ-Пасажирський — аеропорт "Бориспіль", пояснити важко. Як і те, чи потрібно пасажирам два окремих квиткових сервіси для послуг однієї компанії-перевізника".

За його словами, розробку нового сервісу доручили ТОВ "Віртуальні технології і системи", причому зробили це безальтернативно, про що свідчить протокол "Південно-Західної залізниці" першої зустрічі з питання квиткового сервісу 10 червня, куди не запрошували інших розробників програмного забезпечення.

Детальніше про махінації при запуску "Kyiv Boryspil Express" читайте у статті Володимира Даценка ""Бориспільський експрес": піар і корупція" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №47, 8 грудня-14 грудня Архів номерів | Зміст номеру < >