Державні "Укрзалізниця" та "Укренерго" минулого року витратили в ОРДЛО 836 млн грн

ZN.UA Ексклюзив Документ
Поділитися
Державні "Укрзалізниця" та "Укренерго" минулого року витратили в ОРДЛО 836 млн грн "Укрзалізниця" допомагала бойовикам перевозити зброю, а "Укренерго" - забезпечувати захоплені території електрикою © argumentua.com
"Укрзалізниця" не лише забезпечує безкоштовне функціонування залізниці на окупованих територіях, але і перевозить вантажі, що вбивають українських бійців.

Державні НЕК "Укренерго" та ПАТ "Укрзалізниця" за минулий рік сумарно вклали у свої підрозділи на окупованих територіях понад 800 млн грн. Про це у своєму матеріалі для DT.UA пишуть Роман Іванченко та народний депутат України Вікторія Войціцька.

"Згідно з даними, наданими цими компаніями, "Укренерго" в 2016 р. витратила 154,906 млн грн на свій підрозділ, що діє на неконтрольованій території (НКТ), а "Укрзалізниця" - 681,238 млн грн", – йдеться в статті.

Як зазначає депутат, "Укренерго", при цьому, вирішила "не помічати" постанови Кабміну №263 від 7 травня 2015 р., яким уряд зобов'язав цю компанію фінансувати свій підрозділ в окупованих районах лише за рахунок внесків від інших енергетичних компаній, що працюють там.

"Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), закладає у тариф "Укренерго" кошти в обсязі, необхідному для фінансування мереж тільки на підконтрольній території, але компанія витрачає кошти нецільовим способом - просто недофінансовує контрольовані райони і за їхній рахунок забезпечує майже безплатну роботу магістральних електромереж у "молодих республіках", – зазначає Войціцька.

Говорячи про "Укрзалізницю", автор зазначає, що компанія не лише забезпечує безкоштовне функціонування залізниці на окупованих територіях, але і перевозить вантажі, за допомогою яких бойовики вбивають українських бійців.

"Про ешелони з боєприпасами, які заходять з боку РФ, не писав тільки лінивий - інфраструктуру для їх доставки до лінії фронту люб'язно оплачує український громадянин. Ба більше, статистика перевезень, надана УЗ, свідчить, що тільки у 2016 р. з нашого боку на НКТ зайшло понад 2 тис. вагонів лісу. Хто контролював, використовується ця деревина для шахт або ж для бліндажів, з яких стріляють по наших солдатах?", – задається питанням депутат.

Читайте також: У 2016 році Україна безоплатно поставила до ОРДЛО електрики на 1,517 млрд грн

Нагадаємо, 15 березня, РНБО в ході екстреного засідання прийняв рішення призупинити переміщення вантажів через лінію зіткнення в Донбасі. Рішення було в той же день введено в дію указом президента України.

Детальніше про плюси і мінуси співпраці України з окупованими територіями Сходу України читайте в матеріалі Романа Іванченка та Вікторії Войціцької "Чого нам коштує співпраця з терористами" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі