ДЕНЬ НЕЗАЛЕЖНОСТІ У ПОМІЧ ХОРОША МОЖЛИВІСТЬ ПІДТРИМАТИ В’ЯНУЧИЙ СЕЗОННИЙ ПОПИТ - Економіка - dt.ua

ДЕНЬ НЕЗАЛЕЖНОСТІ У ПОМІЧ ХОРОША МОЖЛИВІСТЬ ПІДТРИМАТИ В’ЯНУЧИЙ СЕЗОННИЙ ПОПИТ

30 серпня, 2002, 00:00 Роздрукувати Випуск №33, 30 серпня-6 вересня

Святкування чергового Дня Незалежності в столиці свідчить: сформований ще за радянських часів ритуал зазнав суттєвих змін...

Святкування чергового Дня Незалежності в столиці свідчить: сформований ще за радянських часів ритуал зазнав суттєвих змін. У наявності наближення до стандартного європейського святкового набору. Приміром, давньоримське гасло плебсу «хліба і видовищ» тепер і в нас означає «пива і... пива». Адже саме рекламні бюджети пивних компаній стають джерелом фінансування тих самих видовищ, без яких повноцінне свято неможливе. Та й сам продукт з урахуванням доступності ціни і розмаїття марочного асортименту ідеальний для публічних заходів.

А тому був у достатку на святкуванні 11-го Дня Незалежності України в Києві й інших містах.

Знайшлося місце і для пивного чемпіонату, котрий привернув бажаючих позмагатися у споживанні пінного напою на швидкість.

Переможець чемпіонату, що пройшов на Європейській площі під егідою пива «Чернігівське», осушив півлітрову кружку напою за 1,8 секунди й одержав новенький двокамерний холодильник, ущерть забитий пивом «Чернігівське». Глядачі ж, окрім пива, могли насолодитися виступами груп «Друга ріка», «Чайф» і «Воплі Відоплясова» на чолі з Олегом Скрипкою. Фіналом свята, якщо не рахувати, звісно, феєрверку, котрий чверть години прикрашав небо дивовижними квітами, жар-птицями, кетягами різнобарвних вогненних куль, стала поява на естраді знаменитих боксерів-професіоналів братів Віталія та Володимира Кличків. Спортсмени, котрі уособлюють Україну для європейців і Європу для українців, є партнерами марки пива «Чернігівське». Їхнє поздоровлення стало ще одним сюрпризом від організаторів гуляння.

Без перебільшення можна сказати: мав рацію Остап Бендер, котрий стверджував: «Не робіть із їжі культу. Робіть культ із пива». Пивні свята, що влаштовуються «Оболонню», «Сарматом», «Славутичем», «САН Інтербрю» й іншими українськими пивними виробниками, швидко стають атрибутами нашого життя, несучи непомітне виховне забарвлення. Зокрема, свято на Європейській площі проходило під девізом «Чернігівського» «Краще — разом!». Тобто разом із провідними артистами, із братами Кличками, разом зі старими й новими друзями... Адже ще 15 років тому горілочний чад, що супроводжувався сплеском нещасливих випадків, був неодмінним супутником святкувань такого масштабу.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №43-44, 16 листопада-22 листопада Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво