Часті переходи через нуль накладають певні обмеження на засоби боротьби з ожеледицею — експерт

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Часті переходи через нуль накладають певні обмеження на засоби боротьби з ожеледицею — експерт © ukravtodor.gov.ua
Доступні в більш холодних кліматичних умовах методики з покращення зчеплення із сніговим покривом, коли поверхню роблять більш жорсткою, часто не можуть бути використані у нас.

У середньому за холодний сезон в Україні фіксується близько 50 переходів через нуль градусів, а це один із вагомих факторів для утримання доріг у зимовий період. Так само часті переходи через нуль накладають певні обмеження на засоби боротьби з ожеледицею. Доступні в більш холодних кліматичних умовах методики з покращення зчеплення із сніговим покривом, коли поверхню роблять більш жорсткою, часто не можуть бути використані у нас. Ефективні до тижня в стабільнішому кліматі, вони можуть не проіснувати в Україні і доби.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Олена Криворучко, директор ДП "Укрдорінвест". За її словами, ключовим компонентом є заготовка реагентів.

"В нашому випадку це технічна сіль і пісок. Основним постачальником солі для потреб дорожнього господарства в рамках зимового утримання є "Артемсіль". У 2018 р. між підприємством, "Укравтодором" та "Укрзалізницею" було підписано відповідний меморандум щодо безперебійного постачання солі. "Артемсіль" висловив зобов'язання постачати сіль у потребах, що об'єктивно існують перед "Укравтодором". Натомість "Укрзалізниця" пообіцяла надати необхідну кількість вагонів, які перебували б у хорошому технічному стані для перевезень солі. Торік, наприклад, нестача вагонів була одним із серйозних ризиків зимового утримання доріг. Нарешті, "Укравтодор" взяв на себе зобов'язання вчасно розраховуватися за поставлену сіль, - зазначає експерт. - Станом на середину жовтня запаси солі в Україні становили 41%, а запаси сипучих сумішей - 47. При цьому в Києві вони в середньому становили лише 11%, а в Миколаєві - 2. Потреби у солі значні - на тисячу кілометрів доріг вони становлять близько 6 тис тонн. Загалом на зимове утримання тисячі кілометрів дорожники витрачають близько 15 млн грн".

Детальніше про збереження дорожнього покриття взимку читайте в матеріалі Олени Криворучко "Зимове утримання доріг: як готуються до холодів в Україні та світі" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі