БЕЗ ПРАВА НА ПОМИЛКУ СВЯТА СПОНУКАЮТЬ ДО БЛАГОДІЙНОСТІ, АЛЕ...

Поділитися
Мені цілком зрозуміла логіка одного мого знайомого підприємця: — Нинішнього року фірма непогано потрудилася, та й кон’юнктура посприяла...

Мені цілком зрозуміла логіка одного мого знайомого підприємця:

— Нинішнього року фірма непогано потрудилася, та й кон’юнктура посприяла. Загалом, баланс у нас приємно-позитивний — гроші є. Та й людина я не скупа. Знаю, що ділитися з ближнім годиться. І я ділюся... Ну, може, не в тій мірі, як того хотілося б. Адже звідки мені знати, що гроші, котрі я перекажу на рахунок, дійсно будуть використані за призначенням?

Болюча тема. Тим більше що більшість читачів, напевно, зможе навести чимало прикладів, як під виглядом благочинної діяльності чи навіть за рахунок нужденних створюються якщо не капітали, то принаймні пристойні статки. Помилка в даному разі загрожує не стільки матеріальними, скільки моральними збитками. Говориться ж: воздасться вам за справами вашими... Отже, якщо давати милостиню чи допомагати, то дійсно тим, хто потребує цього. Помилка в даному разі може обернутися ефектом, протилежним очікуваному.

Недаремно Олександр Сидоренко, директор міжнародного благодійного Фонду «Центр інновацій та розвитку», під час брифінгу, присвяченого програмі «З добром та пошаною», демонстрував журналістам пухкенький звіт. За його словами, у цьому звіті зафіксована необхідна інформація про всіх, хто одержав продовольчу допомогу в рамках проведення вказаної програми, ініціатором якої виступила компанія «Філіп Морріс Україна». Ще одним гарантом чесності проведеного заходу (і учасником одночасно) виступило Головне управління соціального захисту населення Київської міськадміністрації. Воно визначило нужденних і організувало доставку продовольчих наборів їм додому. Як видно, схема досить проста. І, між іншим, уже неодноразово випробувана. АТ «Філіп Морріс Україна» використовує її у своїй благодійній діяльності з 2000 року. Причому з успіхом. Адже її відрахування рік у рік зростають. Ось дані по Києву та Харкову: 2000 рік — на продуктову допомогу було спрямовано 173 тис. грн., 2001-й — 369 тис., 2003-й — 795 тис. У цілому за чотири роки на продпайок малозабезпеченим цих двох міст компанією було переказано більш як 2 млн. грн.

Якщо чотири роки тому, коли програма «З добром та пошаною» лише стартувала, продовольчі пайки одержали понад 3 тис. чоловік Червонозаводського району міста Харкова, то нинішнього року — 15 тис. киян і харків’ян. Через конкретну допомогу працівники компанії висловлюють свою повагу та співчуття до літніх і немічних. Їх підштовхує до цього корпоративна і громадянська позиція. Адже будь-яка компанія — частина суспільства і тому залежить від нього, а отже, має бути зацікавлена в його вдосконаленні.

Зрозуміло, що навіть така масова програма не вирішить усіх проблем знедолених. Але схема є: трикутник, що складається з виконавчої влади, громадської організації та бізнесу, працює. Причому схема ця, напевно, не єдина. Благодійних фондів у країні достатньо. Тільки в Києві на обліку перебуває близько 50 тис. малозабезпечених. Слід також визнати, що і список компаній, які бажають допомогти ближньому, теж зростає з року в рік. У всякому разі, про це свідчать дані Головного управління соціального захисту населення Київської міськадміністрації. Ось тільки розширюється цей список не такими темпами, як хотілося б. Втім, свята вже не за горами. Люди стають щедрішими...

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі