АВТОКОНЦЕНТРАТ ВІД SIA’11. 19-й Київський Міжнародний автомобільний салон об’єднав під одним дахом місцеве виробництво й імпорт - Економіка - dt.ua

АВТОКОНЦЕНТРАТ ВІД SIA’11. 19-й Київський Міжнародний автомобільний салон об’єднав під одним дахом місцеве виробництво й імпорт

3 червня, 2011, 13:59 Роздрукувати Випуск №20, 3 червня-10 червня

Перейнявши естафету у Барселони, минулого тижня в Києві стартував автомобільний салон року, в якому взяли участь 470 компаній із понад 20 країн світу.

© фото автора

Перейнявши естафету у Барсе­лони, минулого тижня в Києві стартував автомобільний салон року, в якому взяли участь 470 компаній із понад 20 країн світу. Близько тридцяти прем’єр та найбільша авто­сер­вісна експозиція були представлені на виставці.

Якщо характеризувати цього­річний автосалон одним словом, то це слово — згурто­ваність. Таке об’єднання світових автомобі­ле­виробників та імпор­терів під одним дахом Київського МВЦ можна вважати найбільш масштабним за весь час проведення SIA в Україні, навіть попри відсутність частини пред­став­ників японських і євро­пейських компаній.

Організатори та учасники виставки відгукнулися як на вимоги попиту вітчизняних покуп­ців-цінителів авто значних розмірів, можна сказати – статусних моделей (великі авто­мобілі — для великих людей), так і на потреби природного і місь­кого середовища у більш ком­пакт­них об’ємах автомобільних бензобаків.

Так, підтримуючи одну зі світових тенденцій — орієнтацію на економічність, представники багатьох брендів експонували свої малолітражні новинки. Такими насамперед виступили марка KIA з презентацією оновленої моделі Picanto, Opel з New Corsa і Chery з Beat. KIA Picanto (1,2-літровий двигун) з гарантією на сім років та вартістю від 13 700 дол. змінено як зовні, так і конструктивно. Автомобіль видовжено, збільши­лася колісна база, а безпеку посилили шість подушок безпеки. Паливна економічність моделі — це від 3,8 л/100 км.

Оновлений у 2010-му техніч­но, а нинішнього року вдосконалений і зовні, Opel Corsa став більш спортивним. У категорії «Кра­щий персо­нальний результат» (згідно зі звітом DEKRA Quality Report 2010 — незалежної експертної організації з надання оцінки безпеки автомобілів) Corsa пока­зав найнижчий відсо­ток браку, ставши лідером серед усіх протестованих авто.

1,3-літрова Chery Beat з кліренсом 185 мм позицію­валася як практичний вибір і для міста, і для заміського бездо­ріжжя. Міцність її кузова підт­вер­­д­жують сталеві панелі, а бічні две­рі оснащені протиударними горизонтальними стояками.

Окремої уваги заслуговує прем’єрний Forza від ЗАЗ. Пре­дс­тавлений у двох варіантах кузова — хетчбек і седан, — на ринку він матиме три типи комплек­тації: Basic Plus, Comfort i Luxury. Випуск хетчбеків, яких сьогодні в Україні всього два екземпляри, заплановано на друге півріччя ни­нішнього року. В салоні ж експонувався 703-й за номером випуску седан. Як запевнив представник стенда ЗАЗ, автомобіль уже має своїх шану­вальників, навіть черга вишикувалася. На­разі в Україні продано понад чотириста ек­земплярів, решта — пішли на експорт в Росію. Ди­зайн Forza розроблено італій­ця­ми, більше половини деталей вітчизняного виробництва, а двигун австрійської розробки потужністю 109 к.с. вироблено Мелітопольським моторним заводом.

Що ж до великогабаритних моделей, то частину їх було об’єднано на стенді Aeroklas, де експонувалися Nissan, Toyota, Volkswagen.

П’ять позашляховиків від SsangYong, серед яких кроcсовер Korando та пікап Actyon Sports, а також оновлений Chevrolet NIVA, представляла Група ком­паній «АІС», частка ринку якої наразі становить 10%. Нею ж організована українська прем’єра п’яти моделей Geely.

Справжній чоловічий авто­мобіль Jeep (Compass, Grand Cherokee, Wrangler) зазнав переважно лише дизайнерських змін. Незмінним, як свідчать представники бренду, лишилося розумне співвідношення якості та ціни.

Модернізовані моделі авто з незмінною репутацією одного зі світових лідерів — Mercedes-Benz — дивували новими техніч­ними та експлуатаційними можливостями, дотримуючись при цьому елегантності стилю. Серед них C-class, SLK, CLS та фаворит SIA — Mercedes-Benz C-class Coupe, визнаний у нинішньому році найкращим автомобілем салону.

C-class Coupe нині пропонує два варіанти двигунів — два дизельних і три бензинових, які дозволяють ефективно використовувати пальне, підтримуючи еко­логічну безпеку. Так, приміром, C 220 CDI витрачає 4,4 л на 100 км.­ У стандартній комплектації сім подушок безпеки (у тому числі для голови і бокова — для коліна водія), а також мультимедійна система, що забезпечує доступ до Інтернету. Активний алюмінієвий капот розра­ховано на випадки необ­хідності убезпечити пішо­ходів. Продаж автомобілів буде розпочато з 23 червня ц.р. за орієнтовною ціною від 27 тис. євро.

Близько 2тис. нових компо­нентів нинішнього C-class (ціна від 28497 євро) відрізняють його від попередника. Дизайн став більш динамічним і виразним, витрати пального зменшено на 31%, а рівень безпеки посилено за рахунок десяти нових допо­міжних систем.

Кардинально змінено екс­тер’єр та інтер’єр SLK. Його оснащення допомагає стежити за дорожніми знаками, нагадує про обмеження, а у разі необхідності може автоматично загальмувати або ж зупинити автомобіль.

Mercedes-Benz CLS став під­крес­лено спортивним завдяки динамічній лінії над задньою віссю. Зменшення на 25% рівня витрат пального жодним чином не позначилося на продуктивності роботи двигунів CLS, а їх ні багато ні мало — чотири. Модель доповнено новими опціями безпеки і допомоги під час керування, що знижують вірогідність аварій.

Окрім новинок, на стенді Mercedes були SL, E-class та S-class.

Світловим шоу і Кубком чемпіонів Європи з футболу, який на один день завітав до України, радував відвідувачів автосалону стенд із вдосконаленими моделями Hyundai. Засвід­чити «нові ідеї та нові мож­ливості» Hyundai були покликані потужний Gran­deur (2,4 і 3 л), досі актуальний Accent, щедро укомплектований бізнес-седан i40 із кузовом уні­версал, а також Sonata, Genesis та ix35. А вже більш габаритна Elantra та сміливий за дизайном Veloster, набравши однакову кількість балів під час голосування, поді­лили третє місце серед найкращих автомобілів цього­річної SIA. З такими темпами оновлення модельного ряду та доступними цінами Hyundai має всі шанси ста­ти лідером продажів на українсь­кому ринку. Експерти констатують, що вже у квітні цей стильний кореєць зайняв 10% ринку в Україні.

Ряд моделей продемонстрував Renault — Latitude, Logan, Sandero, Logan MCV. Chevrolet представив компактний Spark (100—130 тис. грн.) і сімейний мінівен Orlando, що його визнано другим серед лідерів на SIA’2011. У салонах України Orlando з’явиться цього літа, у серпні, за ціною від 184 тис. грн.

Від Brilliance було експоновано такі моделі, як BS4, DS6, FSV та CROSS у білому кольорі з рожевими вушками-дзеркалами, і такого ж кольору дверними ручками — витончений гламур для леді.

Учасниками SIA, окрім автомобілевиробників, імпор­терів і дилерів, стали страхові компанії, банки, спеціалізовані ЗМІ; компанії, які експонували мото- і вело техніку, автомобільні двигуни, кузови та їх компоненти, шини, диски та скло, системи охорони, комфорту і кому­нікації. Тематику виставки розширили стенди, присвячені гаражному обладнанню і системам паркування, утилізації та захисту навколишнього середовища.

На експозиції міжнародної виставки «АвтоЕксклюзив» були представлені класичні та колек­ційні автомобілі, а також продемонстровано сучасні можливості тюнінгу, оформлення салонів, виготовлення автомобілів на замовлення. Вкрай привабливими для відвідувачів видалися дизай­нерські автотворіння, зокрема від студії South.Art, майстри якої готові оздобити будь-яке авто, чи ним виявиться «Запорожець», чи Spyker і Porsche.

За словами представників вла­ди, організаторів та учасників салону, які офіційно відкривали захід, цьогорічний SIA є свід­ченням позитивних змін в еко­номіці, і найвиразніше цього підтвердження — підвищений попит на авто та інтерес імпор­терів до салону. Їх, щоправда, не надто багато, але прогрес є. Оптимістичні реалісти споді­ваються на краще, а оптимістам добре вже тепер.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №30, 17 серпня-23 серпня Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво