Автобазар перехоплює ініціативу у салонів

Поділитися
Засніжені передпродажні майданчики, вщерть заповнені новенькими автомобілями, можна було досить часто спостерігати в столиці наприкінці 2008 року...

Засніжені передпродажні майданчики, вщерть заповнені новенькими автомобілями, можна було досить часто спостерігати в столиці наприкінці 2008 року. Проходячи повз них, я мимоволі ловив себе на думці, що все це 100-відсоткові претенденти на розпродаж, яких невдовзі з певною зневагою називатимуть автомобілями минулого року випуску. Справедливо вважають, що автомобіль, який виїхав за межі салону, відразу ж дешевшає на 20%. Точно так само втрачає в ціні й незатребуване нове авто, яке зустріло Новий рік, простоюючи в салоні. Знижку в 20% від старої ціни можна зараз без проблем отримати на неексплуатоване торішнє авто. Проте і за такого розкладу покупців негусто. Крім того, цифри свідчать, що їм тепер якось ближче до душі купувати на авторинках.

Так, у першому кварталі минулого року нових авто було продано в 1,4 разу більше, ніж старих. Перший квартал 2009 року засвідчив, що продажі в салонах упали практично вчетверо, тим часом на авторинках — тільки вдвічі. У результаті покупців старих автомобілів цього року виявилося практично вдвічі більше, ніж покупців нових легковиків.

І це при тому, що дилери завезли нові авто ще до впровадження 13-відсоткового імпортного мита і поки ще можуть дозволити собі опустити цінову планку нижче торішньої іноді на 30%. Причому знижки доречні й на техніку преміум-сегмента.

Авторинок бере гнучкістю. Основний попит тут на легковики середнього класу з доступною, як на нинішній час, ціною в діапазоні 4—10 тис. дол. США. А продавцям дорогих престижних старих іномарок (експлуатованих від року до двох), щоб продати своє авто, доводиться скидати часом понад 50% від їхньої покупної ціни. Зате реалізатори уживаних ВАЗів і Деу у фаворі — намітилася тенденція до зростання мінімальної ціни продажу на них.

Менеджерам салонів не позаздриш. Їм істотно підпсував життя обвал курсу гривні і криза фінансової системи. Дамокловим мечем висить над ними і 13-відсоткове імпортне мито, не сплативши якого нові поставки здійснити не вдасться. Дія цього тимчасового мита закінчується 6 вересня. До того часу запасів на складах цілком достатньо і ціни мало змінюватимуться. Але не факт, що народні депутати під тиском лобі місцевих автовиробників не подовжать строк дії ввізного мита на іномарки. Отоді й настане момент істини. «Сховати» в нинішній ціні 13% ввізного мита, уникнувши при цьому збитків, дилерам навряд чи вдасться. Тому вони прогнозують зростання цін на авто вже з осені. А це у свою чергу підштовхне безкінного споживача на авторинок, де його чекають невдахи, які по вуха загрузли у фінансових проблемах.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі