АМКУ дозволив концесію порту Ольвія переможцю конкурсу - компанії з Катару Новини України - Економіка - dt.ua

Антимонопольний комітет дозволив компанії з Катару концесію порту "Ольвія"

28 лютого, 02:44 Роздрукувати

В конкурсі приймали участь близько 30 компаній з різних країн.

Порт "Ольвія" має перспективи, які побачили бізнесмени з Катару © Порт Ольвія

Переможцем концесійного конкурсу на управління портом "Ольвія" стала компанія QTerminals з Катару, яка протягом п'яти років повинна інвестувати в розвиток порту 3,4 млрд. грн.

Важливою умовою концесійного договору стала необхідність отримання дозволу АМКУ на концентрацію.

В кінці січня 2020 року до Антимонопольного комітету України надійшла заява компанії "QTerminals W. L. L." (Доха, Катар) на опосередковане одержання в концесію активів, що належать ДП "Стивідорна компанія "Ольвія" (Миколаїв) та ДП "Адміністрація морських портів України "(Миколаїв), які разом забезпечують здійснення господарської діяльності з надання стивідорних послуг у спеціалізованому морському порту "Ольвія".

Компанія "QTerminals W. L. L." є провідним портовим оператором Держави Катар і здійснює діяльність з управління морськими терміналами в найбільшому порту Катару - Хамад. Група QTerminals поки не здійснює господарської діяльності в Україні.

Враховуючи, що консесія не призводить до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України, АМКУ надав дозвіл компанії з Катару на концесію терміном на 30 років.

Як відомо. 24 січня компанія QTerminals з Катару стала переможцем концесійного конкурсу на порт "Ольвія".

Міністр транспорту і комунікацій Держави Катар Джасім Аль-Сулейті повідомив, що надання права концесії дає можливість інвестувати близько 120 млн. доларів у розвиток порту.

Згідно презентації QTerminals, планується модернізація зернового терміналу поряд з причалом №2, оновлення кранів і навантажувального устаткування, удосконалення складських приміщень.

Крім того, компанія має намір будувати новий зерновий термінал, і для нього буде побудовано два нових причала з трьома кранами на кожному, а також встановлено стрічковий навантажувач. Також QTerminals планує оновити будівлі, дороги, електромережі на території порту.

Читайте також: Херсонський морпорт здали в концесію на 30 років

Концесія - це форма державно-приватного партнерства, що передбачає передачу об'єктів державної власності (такі як дороги, аеропорти, підприємства тощо) у тимчасове користування приватним підприємствам.

Нагадаємо, 3 жовтня Верховна Рада ухвалила закон про концесію. Детальніше про концесію в морпортах читайте у статті Надії і Єліанда Гоцуєнків "Морпорти: випробування концесією" та статті Рити Рєзнік "Концесія по-новому - провал, ще провал" в тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

За матеріалами: DT.UA / Економічна правда / Марічка Паплаускайте, ZN.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1287, 21 березня-27 березня Архів номерів | Зміст номеру < >