АМКУ закрив справу про ціни на квитки "Укрзалізниці"

Поділитися
АМКУ закрив справу про ціни на квитки "Укрзалізниці" © Українські новини
У Комітеті вважають, що УЗ не порушували законодавство.

Своїм рішенням Антимонопольного комітету України (АМКУ) закрив справу про порушення ВАТ "Укрзалізниця" конкурентного законодавства при завищенні вартості перевезень за рахунок включення в ціну квитків вартості електроенергії, придбаної за завищеними цінами. Про це повідомляють "Наші гроші".

При цьому Комітет не знайшов підтверджень того, що в 2012-2014 рр. УЗ включала в тариф на перевезення пасажирів завищену вартість електричної енергії. Так, в АМКУ вважають, що УЗ не мала можливості закуповувати електроенергію для забезпечення таких перевезень на оптовому ринку - безпосередньо у ДП "Енергоринок", а тому доводилося вступати в договірні відносини з приватними постачальниками і платити за роздрібними цінами.

Купуючи електричну енергію для забезпечення пасажирських перевезень, філії УЗ виступали споживачами електроенергії, а отже не могли купувати її на оптовому ринку, що не передбачено законом.

Як повідомляє видання, з середини 2015 року постачання електроенергії для "Укрзалізниці" йдуть не через приватні компанії, а через філію "Енергозбут УЗ".

Проте, раніше потік електроенергії між "Енергоринком" та МПС прямував через пов'язані між собою приватні компанії.

Наприклад, в період з початку 2012 року по кінець січня 2014 "Південна залізниця" замовила "Газенерго" електроенергії на 1,4 млрд грн (понад 66% від загального обсягу), а "Придніпровська залізниця" - на 2,4 млрд грн (більше 70%).

При цьому, ціни на електроенергію від приватників були вище цін на оптовому ринку (ДП "Енергоринок"). За підрахунками МВС, з літа 2015 року завищували вартість в середньому на 22%, що дозволяло виводити з "Укрзалізниці" 324 млн грн щомісяця.

Правомірність дій філій "Укрзалізниці" щодо закупівлі електроенергії за завищеними цінами, крім МВС, також розслідувала Генеральна прокуратура, останнє рішення датоване 4 травня 2017 року.

Повідомлялося також, що АМК щодо підвищення вартості проїзду в Києві заявили, що питання про встановлення тарифів на перевезення пасажирів на міських маршрутках не входить у компетенцію Комітету.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі