Ахметов отримає контроль над найбільшим залізничним вантажоперевізником - Економіка - dt.ua

Ахметов отримає контроль над найбільшим залізничним вантажоперевізником

28 травня, 2012, 07:26 Роздрукувати

Група "Систем Кепітал Менеджмент" (СКМ) Ріната Ахметова збільшує свій вплив на ринку залізничних вантажних перевезень.

© Олександр Шульга, ZN.UA

Антимонопольний комітет (АМКУ) видав підконтрольній бізнесмену Рінату Ахметову компанії СКМ дозвіл на одержання контролю над ТОВ "Лемтранс" (Донецьк) - найбільшим в Україні приватним оператором вантажних вагонів.

Зокрема, з бізнесу, 100% якого оцінюється у $ 600 млн (4,8 млрд грн), може вийти народний депутат Антон Пригодський. Це дозволить СКМ збільшити свою частку з 19,95% статутного фонду до понад 50%. В майбутньому компанія планує сконцентрувати всі 100% акцій.

Угода повинна закритися до кінця року, що дозволить СКМ економити -20 млн на рік на перевезення продукції своїх підприємств, підрахували аналітики, пише "Коммерсантъ-Украина".

Парк "Лемтранс" в його нинішньому стані здатний забезпечити перевезення близько 40% вантажопотоку підприємств СКМ, говорить директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк. За даними СКМ, в 2011 році вантажопотік підприємств групи на залізниці склав 98 млн тонн - 21% від всього ринку вантажних перевезень.

Усього за підсумками минулого року залізницею було перевезено 468 млн т (+8,2%).

В минулому році "Лемтранс" купив більш 1,38 тис. піввагонів. Сума запланованих СКМ інвестицій в 2012 році на придбання 5 тис. нових вагонів складе більше 0 млн.

За оцінками ІК "АРТ-Капітал", річна виручка "Лемтранс" досягає близько 3,8 млрд грн, чистий прибуток - близько 480 млн грн, EBITDA - близько 750 млн грн.

Гендиректор асоціації "Металургпром" Василь Харахулах наголошує, що контроль над вагонним парком важливий для СКМ з точки зору забезпечення перевезень продукції її ключових компаній - "Метінвесту" і ДТЕК. "Наявність власного вагонного складу у даному сегменті - це суттєва перевага, оскільки дозволяє забезпечити стабільність постачань, що особливо важливо з урахуванням проблем з поверненням вагонів, що мали місце в галузі на початку минулого року", - говорить він. !zn

Читайте також:

«Укрзалізниця» збирає наступний Майдан

Росія однією перевіркою змогла паралізувати українські вагоноремонтні і вагонобудівні заводи

«Укрзалізниця» має намір влізти у 28-мільярдний борг заради купівлі 500 локомотивів

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №6, 16 лютого-22 лютого Архів номерів | Зміст номеру < >