Презентовано логотип і слоган конкурсу Євробачення-2019 - Культура - dt.ua

В Ізраїлі презентували логотип та слоган "Євробачення -2019"

8 січня, 23:41 Роздрукувати

Гасло конкурсу - Dare to dream ("йди за мрією") стало основою для створення логотипу.

Основний колір логотипу - синій, і він буде використовуватися в більшості випадків © https://eurovision.tv

В Ізраїлі сьогодні презентували логотип пісенного конкурсу Євробачення-2019, який відбудеться з 14 по 18 травня в Тель-Авіві.

Організатори конкурсу повідомили, що гасло конкурсу - Dare to dream ("йди за мрією") стало основою для створення логотипу, який складається з трьох трикутників, які при з'єднанні утворюють золоту зірку.

"Трикутник, одна з найдавніших фігур в світі, є наріжним символом, що використовуються повсюдно в мистецтві, музиці, космології і природі, представляючи зв'язок і творчість. Коли трикутники з'єднуються і об'єднуються, вони стають новою єдиною сутністю, що відображає нескінченне зоряне небо, оскільки зірки майбутнього збираються разом в Тель-Авіві на Конкурс Пісні Євробачення 2019 року", — пояснили задумку творці логотипу.

Створила логотип студія Адама Файнберга. Основний колір логотипу - синій, і він буде використовуватися в більшості випадків.

Читайте також: Переможницею Дитячого "Євробачення" стала представниця Польщі

Раніше повідомлялося, що в Євробаченні-2019 візьмуть участь 42 країни. Болгарія відмовилася від участі. Ппереможцем пісенного конкурсу в 2018 році стала представниця Ізраїлю Нетта Барзілай з піснею TOY. Конкурсантка набрала 529 балів за композицію, яка прозвучала в дусі міжнародного руху #MeToo.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №11, 23 березня-29 березня Архів номерів | Зміст номеру < >