Слідом за Apple британська компанія зняла ролик на київському вокзалі

Поділитися
Слідом за Apple британська компанія зняла ролик на київському вокзалі Кадр з рекламного ролика
Рекламу замовив британський ритейлер проїзних квитків

Декілька українських станцій метро та Центральний залізничний вокзал стали місцем локації рекламного ролика для британського ритейлера проїзних квитків Trainline.

У 40-секундній рекламі "The Getaway" герої пробігають крізь станцію метро Видубичі, продовжують рухатися Кловською, та, зрештою, опиняються на центральному вокзалі, який у ролику з'єднаний з підземкою.

Авторами ролику є український продакшн Radioaktive Film, який і опублікував відео у You Tube. Вони також зазначили, що роботу виконали спільно з BBH London та продакшн студією Blink, режисером став Педро Мартін-Калеро.

Раніше столичний вокзал та київський метрополітен уже ставали місцем для зйомок реклами годинника Apple.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі