Скандальна реклама київської пельменної виявилася соціальною акцією - Культура - dt.ua

Скандальна реклама київської пельменної виявилася соціальною акцією

22 листопада, 13:57 Роздрукувати

Творці реклами хотіли привернути увагу до проблем сучасного суспільства.

Рекламу "П. Пельмені" назвали соціальним проєктом © instagram.com/p.pelmeni

Скандальна рекламна кампанія київського ресторану "П. Пельмені" виявилася соціальною акцією, спрямованою на привернення уваги до проблем, які існують в суспільстві. Така заява з'явилася на сторінці ресторану в Instagram, де раніше публікувалися провокаційні знімки.

Кампанія пельменної складалася з декількох фото з провокаційними написами. На одному з них жінка тримала біля рота вилку з пельменем, а на обличчі в неї була розмазана сметана. Підпис до світлини свідчив "Тільки не на обличчя!". На іншому – чоловік сидів біля столу, на якому були розкладені пельмені і борошно і притискав до носа згорнуту купюру. Користувачі соціальних мереж негативно відреагували на кампанію, звинувативши пельменну в сексизмі і пропаганді наркотиків.

Тепер же "П. Пельмені" заявили, що зробили це все для привернення уваги. "Ну нарешті. Нарешті ти звернув на нас увагу! Що ми ще повинні були зробити, щоб ти зрозумів – соціальна проблема вимагає голосу. Гучного, надривного, скандального. Голосу, на який зійдуться небайдужі. Зійдуться всі, хто почув", - йдеться в пості. Автори також зазначають, що їхні публікації зібрали більше 20 тисяч репостів і охопили понад 150 тисяч осіб.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Ну нарешті. Нарешті ти звернув на нас увагу! Що ми малі ще зробити, щоб ти зрозумів – соціальна проблема вимагає голосу. Гучного, надривного, скандального. Голосу, на який зійдуться небайдужі. Зійдуться всі, хто почув. ⠀ У нас є історія, яка включає в собі три проблеми, що трансльовано в попередніх публікаціях: сексизм, наркозалежність та домашнє насилля. А ще є сотні інших, про які мовчать: расизм, буллінг, кіднепінг – це ті, про що треба голосно говорити. #ПельменіГоворять ⠀ А тепер переглянь ще раз текст публікацій, репости яких нікого 20 тисяч разів, охоплення яких більш 150 тисячі людей. Коментарі, кількість яких досягла більше 4 тисяч. Що бачиш? ⠀ Як ще можна було змусити людей поширити статистику даних проблем?! Коли запахло скандалом, про нас написали багато ЗМІ, альо намагаючись оцінити масштабність проблеми домашнього насилля в Україні, ми знайшли лише статистику за 2018 рік. Що, не цікаво? ⠀ Ми не показали вам, а змусили побачити актуальні цифри, а тепер нехай говорять усі!

Допис, поширений П. Пельмені (@p.pelmeni) 21 Лис 2019 р. о 11:04 PST

Змінилися і підписи до фотографій. Так, під знімком дівчини з розмазаною по обличчю сметаною з'явилася інформація про сексизм в Україні зі статистичними даними. Під знімком чоловіка – інформація про шкоду наркоманії. З'явився також пост, присвячений домашньому насильству.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Читайте також: Рекламу нової гри для PlayStation зняли в Києві

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Сексизм ⠀ За останні 10 років в Україні пройшло десятки скандалів на основі сексизму – від невдалих реклам та цитат політиків до кримінальних злочинів. ⠀ На цьому вже добре знається прогресивна молодь столиці. Однак, як справи з гендерною рівністю у решті громадян України?! А ніяк! Дропаємо числа з дослідження української правозахисної організації: 60% жінок страждають від проявлення сексизму в українській політиці 47% - від сексуальних домагань 59% - від психологічного насилля 58% - від образ 62% - від приниження через соціальні мережі та ЗМІ більше 35% брендів/виробників використовують об єктивізм для привернення уваги аудиторії. ⠀ Кінець 2019 року – ми входимо в тридцяті роки, в яких неприпустимий проявів побутової, публічної та професійної гендерної нерівності. Українське суспільство відстає від світу, і про це потрібно говорити. #ПельменіГоворять

Допис, поширений П. Пельмені (@p.pelmeni) 19 Лис 2019 р. о 8:53 PST

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Наркозалежність ⠀ Ми вже не помічаємо, що майже на кожному будинку спальних районів Києва фарбою написано телеграм-канал, в якому будь-який школяр може придбати "закладку". Доступність покупки лякає. У вільному доступі без будь-якого вікового контролю продаються усі віді наркотичних засобів. За офіційними даними, в Україні проживає більше ніж 500 тисяч наркозалежних людей. З них 171,6 тис. вживають наркотики на постійній основі. При цьому, більше ніж 5 тисяч з цих нарокозалежних не досягли повноліття. Кожен день в треш-спільнотах Києва з'єднання являється нове відео дітей "під кайфом". Через наркоманію та пов'язані з нею хвороби в Україні щорічно вмирають близько 120 тисяч людей. ⠀ I ми не оцінюємо роботу поліції. Нас турбує суспільство. Годину помічати, годину говорити і ми будемо говорити! #ПельменіГоворять

Допис, поширений П. Пельмені (@p.pelmeni) 20 Лис 2019 р. о 6:33 PST

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Домашнє насилля ⠀ Більше 60% жінок в Україні страждають від домашнього насилля, та не звертаються за допомогою через відчуття страху. ⠀ Кожен рік 1,8 мільйонів жінок піддаються домашньому насиллю. За минулий рік більше ніж 600 жінок загинули від нього. Точних даних з кількістю загиблих, нажаль, неможливо знайті за причиною замовчування проблеми ⠀ Багатьом дівчатам з раннього віку дають зрозуміти: "чи є – значить любити", "в тобі менше прав, ніж у чоловіка". І в той момент, коли сформована жінка з сучасного соціуму починає говорити про свої права, вона має велику ймовірність піддатися фізичному або моральному насиллю. ⠀ Показовим є те, що 68% українок не считают приниження проявом насильства. Лише для 49% жінок насильство – це побої, а для 56% – зґвалтування. ⠀ Ви досі вважаєте, що треба мовчати? Ми будемо говорити. #ПельменіГоворять

Допис, поширений П. Пельмені (@p.pelmeni) 21 Лис 2019 р. о 2:52 PST

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №47, 7 грудня-13 грудня Архів номерів | Зміст номеру < >