«ГРАНДИ МИСТЕЦТВ» ТРИВАЮТЬ - Культура - dt.ua

«ГРАНДИ МИСТЕЦТВ» ТРИВАЮТЬ

15 лютого, 2002, 00:00 Роздрукувати Випуск №6, 15 лютого-22 лютого

Продюсерська агенція «Мистецьке березілля» у рамках Міжнародного арт-проекту «Гранди мистецтв» ...

Продюсерська агенція «Мистецьке березілля» у рамках Міжнародного арт-проекту «Гранди мистецтв» за сприяння Патронатної ради, яку очолює Володимир Горбулін, і банку «ВАБАНК» представляють балетний спектакль «Трістан і Ізольда» за мотивами однойменної опери Ріхарда Вагнера. Цей проект був на межі краху через відсутність фінансування, але відтоді, як спостережну раду проекту очолив Володимир Горбулін, схоже, усі намічені на два роки наперед концерти та спектаклі кияни все-таки побачать. Балет «Театрхауса» міста Штутгарта «Трістан і Ізольда» можна буде побачити 21 і 22 лютого на сцені Театру російської драми ім.Лесі Українки. Це перша спільна театральна постановка прими-балерини Марсії Гайде і зірки театру танцю Ізмаеля Іво. Відому оперу вони інтерпретували в пластичну розповідь про пристрасть і кохання. Це спектакль про складність людських взаємин, напружених до емоцій поля битви. А війна, як відомо, у своїй жорстокості не знає табу. Марсія Гайде та Ізмаель Іво не калькують відомий старий сюжет, лише використовують його, щоб по-своєму розповісти про кохання.

Марсія Гайде народилася в невеличкому селищі неподалік Ріо-де-Жанейро. Отримала освіту в Лондоні й повернулася працювати у міський театр рідного міста. По кількох роках праці в Гран Балє дю Маркі де Куєвас балерина вступає у трупу Штутгартського балету, де дуже швидко стає примою. Це одна з найславетніших балерин повоєнного часу. Вона багато працювала з найвідомішими хореографами: Бежар, Кранко, Міллан, Ноймейер. З 1976 року пані Гайде керує штутгартським балетом і знову повертається на сцену. Балет «Трістан і Ізольда» — один із її найулюбленіших.

Ізмаель Іво на початку 80-х у себе на батьківщині, у Бразилії, був відзначений як кращий соліст. Після цього він танцює у Нью-Йорку, у Берліні, співпрацює з відомим німецьким хореографом Йоганном Кресніком та японцем Йошіо Амагацу. Його відкритість чужим культурним традиціям дає можливість нескінченно розширювати свій балетний репертуар. У світі широко відомі його соло-програми: «Фенікс» (1985), «Одержимість дитинством» (1989), а 1992-го пройшло турне з японським піаністом Такаші Како зі спектаклем «Апокаліпсис». Ізмаель Іво понад десять років керує фестивалем «Міжнародний тиждень танцю» у Відні. Працювати з Марсією Гайде в «Театрхаусі» він почав 1999 року, коли і був ними створений балет «Трістан і Ізольда».

Імена виконавців зоряні, хоча й мало відомі у нас, тому ми вважаємо, що буде не зайве розповісти про них перед виступом. А до розмови про балет «Трістан і Ізольда» ми обов’язково повернемося після його київської прем’єри.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №34, 14 вересня-20 вересня Архів номерів | Зміст номеру < >
Вам також буде цікаво