Поховання Нефертіті - Британський археолог вказав можливе місце поховання цариці Нефертіті - Культура - dt.ua

Британський археолог вказав можливе місце поховання цариці Нефертіті

11 серпня, 2015, 23:09 Роздрукувати

Якщо гіпотеза Ніколаса Рівза виявиться вірною, це може стати найбільш значним відкриттям в єгиптології з 1922 року.

Цариця Нефертіті була дружиною фараона Ехнатона з XVIII династії, що правив в XIV столітті до н. е.

Британський археолог Ніколас Рівз вважає, що останки цариці Нефертіті можуть знаходитися у похоронній камері, до якої ведуть замуровані проходи в гробниці її сина, фараона Тутанхамона.

Таке припущення археолог висловив у доповіді, опублікованій в наукових записках Проекту царських гробниць Амарни.

Якщо гіпотеза Ніколаса Рівза виявиться вірною, це може стати найбільш значним відкриттям в єгиптології з 1922 року, коли експедиція на чолі з британським археологом Говардом Картером виявила незайману гробницю Тутанхамона.

Рівз проаналізував зроблені у високому дозволі знімки гробниці фараона, які були зроблені іспанськими дослідниками і фахівцями з візуалізації з проекту Factum Arte в 2014 році.

На думку Рівза, ретельний аналіз знімків дозволяє припустити наявність двох замурованих проходів, що ведуть до місця поховання легендарної красуні.

Археолог вважає, що саме тому, що камера з останками Нефертіті схована за таємними проходами, вона залишилася недотступною для грабіжників.

Цариця була дружиною фараона Ехнатона з XVIII династії, що правив в XIV столітті до н.е. Вченим не вдалося отримати переконливих даних про те, що одна з двох жіночих мумій, знайдених раніше в Долині царів у Єгипті, дійсно, як спочатку передбачалося, належить Нефертіті.

Знаменитий бюст цариці зберігається у Новому музеї в Берліні.

Читайте також: Археологи розкрили таємницю смерті останнього великого фараона Єгипту - Рамзеса III

Раніше повідомлялося, що вчені встановили причину смерті Тутанхамона. Експерти прийшли до висновку, що фізичні зміни стали результатом захворювання скроневої частки мозку фараона. Дана хвороба проявляється, в тому числі, в епілептичних нападах, що супроводжуються галюцинаціями і маренням.

За матеріалами: BBC /