Автор пісні Angel для Євробачення-2011: Ганні Герман варто було б привітати нашу співачку з гідним результатом!

Поділитися
В ексклюзивному інтерв’ю DT.UA композитор Руслан Квінта розповів про свої симпатії у зв’язку з Євробаченням-2011.

Часто забувають, що Євробачення - це насамперед конкурс ПІСНІ, а не тільки конкурс зачісок, вбрання, аранжувань, а також геополітичних симпатій. З цього погляду дивно, що автора нашої конкурсної пісні Angel - відомого українського композитора Руслана Квінту - не запросили до складу творчої групи, яка в Дюссельдорфі боролася за призове місце для нашої країни...

А тим часом Квінта не новачок у популярній музиці, а один з найяскравіших молодих піснярів. Саме він оновив репертуар Софії Ротару, починаючи з 2000-х і донині. Він же створив мегахіт українського ефіру і, мабуть, єдину застільну пісню нашого часу - «Одна калина ...» (яка з легкої руки Ротару стала популярною).

В ексклюзивному інтерв’ю DT.UA Руслан Квінта розповів про свої симпатії у зв’язку з Євробаченням-2011, а також відкрив таємницю: хіт Angel спочатку був створений для дитячого мюзиклу...

- Руслане, розкажіть коротко, як з’явилася пісня «Ангел», що увійшла в підсумку до п’ятірки найкращих на Євробаченні-2011?

- Пісня народилася у звичайному «робочому» режимі... Я взагалі-то й раніше писав для Міки Ньютон (справжнє ім’я Оксана Грицай) чимало пісень. Наприклад перший її альбом «Вище, ніж любов» записали спільно.

А щодо «Ангела»... Це було конкретне замовлення. Але не під Євробачення. А для дитячого мюзиклу, в якому брав участь наш відомий художній гімнаст Анатолій Залевський...

- Відомий друг нашої Вєрки Сердючки?

- Так... Потім, уже коли пісня сподобалася Міці, вирішили знімати кліп. Таким чином ця пісня й потрапила на Євробачення. Причому в моїй роботі з Оксаною була перерва приблизно рік. Оскільки вона пішла до продюсера Фальоси... До речі, автор тексту - мій постійний співавтор поет Віталій Куровський.

- А що ж із мюзиклом, для якого і був написаний «Ангел»?

- Його доля мені не відома.

- А, може, ви цю пісню передбачали і для репертуару Софії Ротару, з якою у вас багато спільних робіт?

- Ні. Повторю: в мене так не буває. Пишу пісню для конкретного виконавця.

- Ви вже сказали, що стояли біля витоків розкрутки Міки Ньютон. Якщо так, то чим ця артистка вас привабила в музичному плані?

- Якоюсь мірою завдяки мені Оксана й залишилася в Києві. Бо в багатьох музикантів виникали думки відправити її назад на батьківщину в Бурштин. У неї певний час не було хітів. А те, що їй пропонували деякі автори, резонансу не давало. Коли я тільки познайомився із цією співачкою, то вона навіть вплинула на мене в творчому плані. У неї цікавий голос. Вона неповторно вміє брати верхні ноти ... От я і вирішив попрацювати з молодою співачкою. Спробував для неї щось написати... У підсумку записали альбом «Вище, ніж любов...». Загалом, повторюся, вона зацікавила мене своїм голосом. На початку ми зробили з нею просто джингли для радіостанцій. Як вокалістку я її залучав у різні стилі. Вона дуже вокально гнучка. Може переливатися різними тонами... Це був період іще 2004-2005-х...

- А як щодо її характеру? Він теж гнучкий?

- Тут може виникнути безліч запитань. Втім, вона ще юна. І, сподіваюся, із часом цей характер формуватиметься. Головне, щоб люди, які сьогодні поряд з нею, правильно задавали їй творчий напрямок. Адже такі конкурси, як Євробачення, дуже впливають на артистів. Декого ламають психологічно, морально. Часто молоді артисти починають «страждати» на зіркову хворобу. Причому існують різні форми цієї хвороби... Пам’ятаю, після участі в «Новій хвилі» Міка приїхала морально просто зломлена, у неї тоді пропало будь-яке бажання працювати... Природно, після деяких невдач артист починає звинувачувати всіх і вся... Мовляв, не ті пісні пишете, не так продюсуєте... І якраз після «Хвилі» Оксана й пішла від Юрія Фальоси. Все тоді доходило до точки кипіння. Втім, мої пісні вона продовжує виконувати й далі.

- З погляду композитора, які найцікавіші композиції прозвучали в Дюссельдорфі? Ваш суб’єктивний рейтинг країн і пісень? Чому, на ваш погляд, провалилися Росія і Франція?

- Мені сподобався своєю манерою виконання італієць Рафаель Гуалацці з піснею Madness Of Love... Хай як дивно, але переможці Євробачення-2011, дует з Азербайджану Ель/Ніккі (Нігяр Джамал і Ельдар Гасімов) з піснею Running Scared я сприйняв досить спокійно... Проте вони великі молодці! Добре виступила Румунія (Hotel FM з піснею Change). Але в їхній музиці по-моєму вчувалися шматочки з «Бонні М». Що ж до Франції, то Аморі Василі заспівав досить фальшиво, був розгублений за вокалом. А пісня Get You від Росії у виконанні Олексія Воробйова абсолютно не зачепила! Мені здається, що дана музична історія не для цього співака... Це виглядало непереконливо.

- Як відомо, напередодні Євробачення над вашою творчою групою - співачка, композитор - згустилися «політичні хмари», намагалися навіть залучити до розбірок прокуратуру... Як вважаєте, чи повинна після успіху вашої пісні, що ввійшла до п’ятірки, вибачитися публічно Ганна Герман...

- Не знаю, як щодо вибачень... Ганна Герман просто виконувала свою роботу. Напевно, були на відбірному етапі якісь моменти, які й змусили Ганну Миколаївну в чомусь засумніватися, виступивши з усім відомою заявою. Але от привітати Оксану з тим, що вона ввійшла до п’ятірки найкращих - це, напевно, було б нормально... Адже рівень гідний. Україна серед кращих.

- А хто, на ваш погляд, повинен їхати до Азербайджану від України вже в наступному році?

- Ну що ви! В Україні дуже багато талановитих хлопців і дівчат. Ви тільки-но подивіться на всі наші різноманітні талант-шоу! Складається враження, що вся наша країна нічого не робить, а тільки співає... Так, зараз багато думок щодо того, наскільки потрібні ці всенародні відбори на Євробачення, оскільки народу дуже подобається шансон. Але я із цим не згоден. Євробачення - конкурс пісні. А пісню й вибирає народ... Просто на Євробаченні потрібно робити ставку на колорит, національну своєрідність... Чому свого часу перемогла Руслана? Так, були й тоді деякі політичні моменти, але вона показала нашу культуру, яка безмежна. І не тільки гоп-гоп, а й багато цікавих речей можна втілити в музиці... Все-таки моя пісня «Ангел», що опинилася в п’ятірці, створювалася не для Євробачення. А от якби мені зробили конкретну пропозицію: мовляв, потрібна пісня для Євробачення, то я б робив акцент на вкраплення етнічного колориту - в мелодію. Потрібно дивувати домогосподарок Європи. Адже перемагає саме той, хто вміє дивувати! Приємно, що в нашої виконавиці все склалося добре: і вокал, і образ, і художниця Ксенія Симонова...

- Особисто ви сприймаєте Євробачення всерйоз чи для вас це просто телевізійна гра?

- Знаєте, я років п’ять дуже серйозно слідкував за цим конкурсом. Сидів навпроти телевізора з ручкою і аркушем паперу і вів свою десятку... І що? У кращому разі лише два-три місця міг вгадати. Природно, питання до цього дійства існують завжди. З іншого боку, Євробачення - це комерційний конкурс. То які можуть бути запитання?

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі