Україні запропонували частку в російській авіалізинговій компанії

Поділитися
Власник Національної резервної корпорації Олександр Лєбєдєв запропонував Україні викупити в нього блокуючий пакет «Ільюшин фінанс» (ІФК). Зокрема, Лєбєдєв написав президентові України Віктору Януковичу листа з пропозицією увійти в капітал лізингової компанії ІФК.

Власник Національної резервної корпорації Олександр Лєбєдєв запропонував Україні викупити в нього блокуючий пакет «Ільюшин фінанс» (ІФК). Зокрема, Лєбєдєв написав президентові України Віктору Януковичу листа з пропозицією увійти в капітал лізингової компанії ІФК.

Для цього Україна може викупити блокпакет, що належить Національній резервній корпорації (НРК) - 25,83% за $232,5 млн, сказано у листі. Ціна розраховувалася виходячи з оцінки ІФК у $900 млн, проведеної Ernst&Young.

У канцелярії адміністрації президента України підтвердили, що отримали лист Лєбєдєва 26 липня.

Пропозиція Януковичу - не перша спроба Лєбєдєва вийти з капіталу ІФК. Бізнесмену було обіцяно, що Внешэкономбанк викупить його частку в ІФК, але цього так і не відбулося.

Зараз ВЭБу належить 20,4% акцій, 46,3% акцій ІФК - у російської Об'єднаної авіабудівної корпорації.

Джерело у НРК вважає, що покупка акцій ІФК може бути цікава Україні, адже під час можливого об'єднання російської та української авіаційних галузей уряд України може втратити контроль над АНТК ім. Антонова (якщо його контрольний пакет буде переданий Об'єднаній авіабудівній корпорації). А блокпакет ІФК, що є найбільшим замовником «Антонова», дав би українській владі зайвий важіль впливу на компанію.

«Ільюшин Фінанс» - найбільша російська авіалізингова компанія. Вона була заснована у 1999 році. Основний напрямок її діяльності - фінансовий та операційний лізинг сучасних цивільних літаків російського виробництва, а також фінансування експортних поставок.

ІФК займається авіалізингом 11 років. За цей час було профінансовано будівництво двох десятків Іл-96 і Ту-204. Сьогодні портфель замовлень ІФК включає близько 120 літаків Іл-96, Ту-204, Ту-334, SSJ-100, Ан-148. При цьому ІФК є найбільшим замовником українського «Антонова».

Раніше ВАТ «Ільюшин фінанс Ко» та компанія «Антонов» у рамках авіасалону «Фарнборо» у Лондоні підписали контракт на 10 літаків Ан-158 і опціон ще на 10.

За матеріалами Росбалта

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі