Зростання аудиторії Facebook рекордно сповільнилося

12 червня 13:52

Facebook у США досягла максимально можливого проникнення, тому рано чи пізно уповільнення зростання було неминучим. Проте близько половини своїх доходів Facebook отримує у США і Канаді, тому будь-яке уповільнення тут миттєво позначається на уповільненні зростання прибутку компанії.

 

Згідно з даними аналітичної компанії comScore, зростання користувальницької аудиторії соціальної мережі Facebook у США знизилося до мінімальних темпів за останні роки і, згідно з опублікованими даними, у США аудиторія мережі за підсумками квітня цього року зросла лише на 5% від торішніх рівнів. Торік приріст становив 24%.

Окрім того, comScore повідомляє, що й приріст часу, проведеного користувачами у Facebook, також знизився. Якщо рік тому у порівнянні з даними 2010 року приріст склав 24%, то зараз він зафіксований на рівні 16%.

Згідно з офіційними даними, загальна клієнтська база Facebook зараз перевищує 900 млн осіб, причому компанія має явний дисбаланс щодо виручки, отримуючи більше половини своїх доходів на ринках США і Канади, тому будь-яке уповільнення компанії тут, миттєво проектується на уповільнення зростання прибутку компанії. З іншого боку, Ендрю Лімпсман, віце-президент comScore, каже, що зараз Facebook у США досягла максимально можливого проникнення, тому рано чи пізно уповільнення зростання було неминучим.

За підсумками торгів у понеділок, 11 червня, акції Facebook втратили в ціні близько 0,4% і закрилися на рівні 27,01 долара за папір, що є 29%-м падінням з моменту IPO компанії 18 травня. !zn

Читайте також:

Засновник Facebook вибув зі списку 40 найбагатших людей у світі

«ВКонтакте» відклала IPO через скандал з розміщенням Facebook

Facebook майже півгодини коштував дорожче «Газпрому»

За рік число українських користувачів Facebook подвоїлося - до 2 млн