Україна - лідер за темпами зростання ринку інтернет-реклами в Центральній та Східній Європі

24 липня 14:25

Україна знаходиться на першому місці за динамікою зростання ринку інтернет-реклами з річним темпом понад 59%, хоча лідером за обсягом у грошовому вираженні залишається Росія (1 млрд євро проти 42 млн в Україні). Однак те, що Україна знаходиться серед країн, де онлайн-реклама поки що не перевищує 100 млн євро в рік, означає хороший потенціал зростання в цьому плані.

 

Міжнародна дослідницька компанія Gemius спільно з IAB Europe опублікувала 3-ю редакцію дослідження Do You CEE про стан інтернет-ринку Центральної та Східної Європи (зокрема, України та Росії) в 2011 році.

Згідно з даними цього звіту, Україна знаходиться на першому місці за динамікою зростання ринку інтернет-реклами з річним темпом понад 59%. Лідером за обсягом цього ринку залишається Росія (понад 1 млрд євро), за нею йдуть Польща і Туреччина. Обсяг українського ринку в минулому році склав близько 42 млн євро (див. графіки нижче).

Всього ж в регіоні, частка онлайну в рекламних бюджетах зросла з 7% в 2010 році до 9% в 2011 році.

За матеріалами !zn

Читайте також:

Друковані ЗМІ скоротили доходи від реклами в 2011 році, інтернет - збільшив

Телевізор як і раніше залишається головним джерелом інформації для українців

Українські газетярі прогнозують смерть друкованих версій видань

ЗМІ зобов'яжуть розміщувати частину реклами безкоштовно


Інтернет-реклама у Франції ризикує стати оподатковуваною