Під слоганом "Не потрібно бути генієм" порівнюються характеристики двох пристроїв, причому продукція Samsung в порівнянні виграє. Сам вислів обіграє політику Apple, згідно з якою консультанти в магазинах і віртуальні помічники в App Store називаються "геніями".
Смартфон iPhone 5, новинка від компанії Apple, був використаний у рекламі його основного конкурента - смартфона Galaxy S III від південнокорейської компанії Samsung. Про це пише видання Digital Trends.
Під слоганом "Не потрібно бути генієм" порівнюються характеристики двох пристроїв, причому продукція Samsung в порівнянні виграє. Сам вислів обіграє політику Apple, згідно з якою консультанти в магазинах і віртуальні помічники в App Store називаються "геніями".
Як відзначає видання, порівняння Galaxy S III і iPhone 5 вийшло одностороннім зі зрозумілих причин. Зокрема, творці реклами "забули" згадати такі характеристики нового пристрою Apple як FaceTime, iCloud і інтеграція з iTunes. Крім того, платформа Android 4.0, на якій працює Galaxy, випущена вже рік тому, а застосована в iPhone iOS 6.0 зовсім нова.
Патентне протистояння Apple і Samsung триває з весни 2011 року. Конфлікт розв'язала американська компанія, яка звинуватила південнокорейського конкурента в копіюванні технологій та дизайну iPhone і iPad.
Samsung відповіла позовами, що викривають Apple в незаконному використанні низки важливих технологій. У загальній складності компанії подали один проти одного більше 30 позовів у суди десятка країн по всьому світу, а також скарги в регулюючі ринок органи. !zn
Читайте також:
Samsung заплатить Apple мільярд доларів за копіювання смартфонів
Суд зняв заборону на продажі смартфона Galaxy Nexus в США
Apple домоглася заборони продажів планшетника Samsung в США
Samsung з вимогою заборонити новий iPhone вже дістався до Японії і Австралії