П'яту частину часу в інтернеті користувачі проводять у соціальних мережах

23 грудня 08:37

Згідно з даними моніторингової компанії ComScore, у жовтні 2011 року на частку соціальних мереж припало 20% часу, проведеного інтернет-користувачами по всьому світу.

 

Самі соціальні мережі зараз охопили 82% всіх користувачів глобальної мережі у віці старше 15 років. Загальне ж число інтернет-користувачів компанія ComScore оцінює в 1,2 млрд людей.

У своєму звіті компанія аналізує поточний стан активності користувачів у соціальних мережах по всьому світу і оцінює те, який вплив соціальні мережі чинять на «цифровий ландшафт» сучасного суспільства.

За даними цієї компанії, у жовтні 2011 року 55% ​​світової аудиторії інтернету користувалися Facebook. На частку цієї мережі припала приблизно кожна сьома хвилина, проведена користувачами по всьому світу в онлайні. Якщо ж дивитися тільки у розрізі соціальних мереж, то на Facebook припало 75% часу.

«Виникнення і поширення соціальних мереж активно змінює принципи взаємодії людей і суспільств у цілому, підвищуючи рівень соціалізації і підкреслюючи важливість онлайнового середовища у сучасному світі», - говорить Лінда Абрахам, виконавчий віце-президент ComScore.

Що стосується мікроблогінгу, то і він за останні роки став проявом світової інтернет-активності. У жовтні з Twitter працювали приблизно 10% інтернет-користувачів, а сама база користувачів цієї мережі за рік зросла на 59%. Інші мережі мікроблогінгу показали ще більш значний ріст, наприклад, китайський сервіс Weibo за рік збільшив користувацьку базу на 181%, західний сервіс Tumblr - на 172%.

Говорячи про користувачів, ComScore зазначає, що найбільше у соцмережах присутні користувачі у віці 15-25 років, які провели у соціальних мережах в середньому по 8 годин на місяць. З іншого боку за рік користувачі у віковій категорії старше 55 років стали аудиторією соцмереж, яка найбільше зростає.

У США близько 64% ​​користувачів соцмереж у жовтні цього року хоча б одного разу заходили на дані ресурси зі смартфонів, причому 2 з 5 власників смартфонів роблять це щодня. У Європі 45% користувачів працювали з соцмережами через мобільні пристрої, а кожен четвертий робив це щодня.