Mazda перестає випускати автомобілі «масового сегмента», відтепер тільки преміум-клас

27 листопада 09:55

Для збільшення своїх продажів на американському ринку, японський автовиробник Mazda має намір змінити лінійку автомобілів, що випускаються, на користь моделей преміум-класу.

 

Керівництво японського автовиробника Mazda прийняло рішення про репозиціонування бренду.

За словами виконавчого директора Mazda Такаші Яманучі, компанія має намір змінити лінійку автомобілів на користь моделей преміум-класу.

Він зазначив, що Mazda прагне збільшити свої продажі на американському ринку, що є найбільш важливим для компанії, на 43% до кінця 2016 року. Для досягнення цієї мети автовиробник протягом найближчих років випустить безліч нових продуктів більш високого, ніж раніше, класу.

За допомогою нових технологій та дизайну Mazda розраховує досягти успіху у конкурентній боротьбі. На думку деяких представників компанії, перехід на виробництво автомобілів більш високого класу - єдина можливість виживання для компанії. !zn

Читайте також:

Азаров і Медвєдєв не врегулювали питання утилізаційного збору при імпорті автомобілів

В Україні більш ніж втричі подорожчають автономери

Депутати готові підтримати Януковича і підвищити збір при купівлі автомобілів