Google з 1 березня ввів нову політику роботи з даними користувачів

01 березня 19:41

Незважаючи на застереження, Google все ж ввів нову політику роботи з даними користувачів.

 

Інтернет-компанія Google з 1 березня ввела нові суперечливі правила роботи з призначеною для користувача інформацією, що надають інтернет-гігантові значно ширші можливості з використання цих користувачів у своїх інтересах.

Спірне нововведення компанії полягає в наступному: усі сервіси Google для користувача з юридичної точки зору стають єдиним великим сховищем інформації, і користувач, що зареєструвався на Gmail, автоматично стає користувачем і інших сервісів, наприклад Google+. Відповідно, Google отримує право показувати користувачеві, що знаходиться на Google+ таргетовану рекламу, яка спиратиметься на зміст його листів у Gmail або історії його інтернет-пошуку на Google.com.

Раніше у Google було майже 60 різних політик безпеки для кожного сервісу, нині є одна глобальна політика для усіх.

Проте юристи і правозахисні організації говорять, що далеко не всі користувачі згодні, щоб Google так "розбазарювала" призначені для користувача дані. Раніше європейські регулятори попросили Google пригальмувати з впровадженням нової політики, щоб юристи могли точніше оцінити наслідки цього кроку. Google, втім, відмовилася.

Французький регулятор CNIL, що відповідає за безпеку даних, відкрито заявив, що нова політика приватності призначених для користувача даних, впроваджена Google більше місяця тому, порушує закони Європейського Союзу в області інформації. "Наш аналіз показав, що нові правила роботи з призначеними для користувача даними Google не відповідають нормам загальноєвропейського законодавства European Directive on Data Protection", - говориться в листі CNIL на ім'я генерального директора Google Ларри Пейджа.

У свою чергу Google заявляє, що нова політика безпеки якраз і створена з тим, щоб бути простою і легкою для розуміння. "Наша нова політика безпеки чітко заявляє користувачеві, що він увійшов до системи, яка може об'єднувати інформацію, надану користувачем між декількома сервісами. Простіше кажучи, нова система дивиться на споживача, як на користувача усіх наших продуктів одразу. Це означає простіший і інтуїтивно більш зрозумілий досвід спілкування з Google", - говориться в офіційному блозі Google. !zn

Читайте також

Виробники інтернет-браузерів погодилися на кнопку "не відстежувати"

Google об'єднає дані користувачів з різних сервісів


Google оштрафували за підказки в пошукових запитах

Google вирішив оновити систему пошуку