Facebook тестує надсилання платних повідомлень незнайомим користувачам

21 грудня 08:05

Нова функція дозволить за невелику плату в один долар надсилати повідомлення користувачам, які не є друзями по соцмережі. Поки тестування ведеться тільки для США.

 

Соціальна мережа Facebook почала тестувати серед своїх американських користувачів функцію, що дозволяє за плату направляти повідомлення у папку "Вхідні" тим, хто не є "друзями" по соцмережі.

Діючі налаштування приватності Facebook дозволяють користувачеві відрегулювати, хто може посилати йому повідомлення в папку "Вхідні" - друзі, друзі його друзів або всі користувачі.

Якщо в цих налаштуваннях встановлено обмеження, то повідомлення від незнайомих користувачів Facebook, а також можливий спам буде акумулюватися в папці "Інше".

У разі оплати повідомлення від незнайомого відправника буде направлено не в папку "Інше", а в основну папку "Вхідні".

"Низка досліджень показала, що введення плати за відправку повідомлень може бути одним з найбільш ефективних способів, що дозволяють уникнути небажаних повідомлень і оптимізувати доставку релевантних і корисних повідомлень", - відзначає Facebook.

На думку розробників, тестована функція покликана вирішити ряд специфічних завдань щодо фільтрації повідомлень, з якою не можуть впоратися ані соціальні сигнали (можливі зв'язки між користувачами через спільних знайомих), ані алгоритми, що виявляють спам.

Зокрема, в число таких випадків може входити надсилання повідомлень спікерам заходів, або користувачам, що написали про цікаву вакансію або опублікували оголошення про оренду чи продаж житла. У свою чергу одержувач зможе вчасно побачити відгук на подібні дії у вкладці "Вхідні".

Якщо ж користувач бачить якесь небажане повідомлення в папці "Вхідні", він може обрати функцію "Перемістити в "Інше" або "Повідомити про спам" в меню "Дії". Крім того, він може заблокувати конкретного користувача, від якого не хоче отримувати повідомлення.

Тестування функції ведеться тільки для низки користувачів Facebook у США. Незнайомий відправник зможе відправити одержувачу лише одне платне повідомлення у вкладку "Вхідні" на тиждень. Вартість послуги складе один долар США за повідомлення. !zn

Читайте також:

У Twitter вже 200 мільйонів активних користувачів

Facebook запустить листування, яке самознищується

Instagram пообіцяв переписати угоду і не торгувати фотографіями користувачів

Facebook переводить весь трафік користувачів на шифрований протокол