Британські вчені навчилися визначати сексуальну орієнтацію користувачів Facebook

12 березня 11:35

Алгоритм британських учених з вірогідністю 88% передбачає сексуальну орієнтацію, з 95%-ю вірогідністю - расу, навіть якщо користувач Facebook явно не вказував ці дані.

 

Технології дозволяють розкрити про користувача зовсім несподівану інформацію
Технології дозволяють розкрити про користувача зовсім несподівану інформацію

Зростаючі обсяги персональної інформації, які можуть бути використані різними комп'ютерними програмами, що стежать за тим, як люди використовують Facebook, стали об'єктом нового академічного дослідження. Подібні програми допомагають розкрити про користувача зовсім несподівану інформацію, якою він хоча б раз ділився в мережі, таку як сексуальна орієнтація, можливе використання наркотиків тощо.

У дослідженні, проведеному соціологами та програмістами з Кембриджського університету за підтримки Microsoft, були досліджені 58 тис. випадкових користувачів Facebook. Завданням дослідження було зібрати якомога більше даних, які не були явно зазначені користувачем в його соціальному профілі, але так чи інакше спливали в мережі в різні періоди часу.

У рамках дослідження було встановлено, що алгоритм з вірогідністю 88% передбачає сексуальну орієнтацію, 95%-ю вірогідністю расу, а також з 80%-ю точністю говорить про релігію та політичні уподобання користувача. Персональні типи користувача і його емоційна стабільність були подані з вірогідністю 62% і 75% відповідно.

Дослідники говорять, що для дослідження вони підключили тільки Facebook. Сама компанія Facebook результати дослідження не коментує.

Автори роботи кажуть, що їхны результати ще раз піднімають тему побоювань, пов'язану з інформацією в соціальних мережах і тим, як тут циркулюють дані користувача, навіть незважаючи на те, що користувачі намагаються приховати якісь дані або обмежити їх.

Міхал Косінскі, один з авторів звіту, говорить, що техніки, використані у Кембриджі можуть бути запросто відтворені в реальних комерційних продуктах для отримання приватної інформації про людей. "Ми застосовували дуже прості і загальні методи. Маркетингові компанії можуть піти набагато далі і підключити великі ресурси", - говорить він. !zn

Читайте також:

Британські вчені навчилися робити предмети невидимими

Британські вчені створили автомобіль без водія

Британські вчені записали сонети Шекспіра на ДНК

Facebook запустив новий формат стрічки новин