"Батько Інтернету" критикує соціальні мережі

14 сiчня 12:24

Творець концепції WWW Тім Бернерс-Лі впевнений, що соціальні мережі становлять небезпеку для інтернету і його користувачів, оскільки останні залишають там дуже багато персональних даних та інших відомостей особистого характеру, які потім залишаються в мережах, більше того, мережі розпоряджаються цими даними і не вважають за потрібне із кимось ділитися своїм контентом.

 

Творець концепції WWW Тім Бернерс-Лі впевнений, що соціальні мережі становлять небезпеку для інтернету і його користувачів, оскільки останні залишають там дуже багато персональних даних та інших відомостей особистого характеру, які потім залишаються в мережах, більше того, мережі розпоряджаються цими даними і не вважають за потрібне із кимось ділитися своїм контентом.

"Великі соціальні мережі постійно вкачують в себе масу даних, що набираються користувачами з іншого інтернету", - говорить він.

Говорячи про такі ресурси, як Facebook, LinkedIn і Friendster, Бернерс-Лі додав: "Ваша соціальна мережа стає центральною платформою - закритим набором контенту і тим, що не дає вам повний контроль над даними, які ви там залишаєте, - говорить він, - це архітектура, яка сприяє сильный фрагментації інтернет-простору. Із соціальними мережами ми вже не можемо насолоджуватися єдиним і універсальним інформаційним простором".

Окрім соціальних мереж, Бернерс-Лі порівняв із "закритими гаманцями" також і сервіси Apple iTunes і App Store. "Ви вже не в інтернеті, ви спіймані в одну мережу, один магазин, ви більше не можете користуватися відкритим простором. З точки зору мережі чи магазину - це чудово, але для користувача або розвитку мережі - ні", - сказав він.

"Дивно уявити собі, щоб моє фундаментальне право на відкритий ринок і вибір товарів залежало від того, чи використовую я комп'ютер одного виробника, чи іншого", - зазначив він. Творець глобальної павутини каже, що існують цілком очевидні технічні обмеження, коли одна програма може працювати на одному пристрої і не може на іншому, але таких випадків небагато і часто їх можна обійти. Те ж, що ми маємо зараз - це в більшості випадків штучні маркетингові ліміти.

За матеріалами CyberSecurity.ru