Американський регулятор починає масштабне розслідування стосовно пошукача Google

24 червня 08:23

Американський регулятор має намір почати широкомасштабне офіційне розслідування щодо Google Inc., яка підозрюється у зловживанні своїм домінуючим становищем у сфері інтернет-пошуку, пише газета The Wall Street Journal.

 

Розслідування, яке готується стосовно Google, стане найбільш серйозним у 12-річній історії компанії і може змінити правила конкуренції в Інтернеті. У той же час воно не обов'язково завершиться офіційними звинуваченнями.

Google вже стикалася з низкою антимонопольних розслідувань в останні роки, які проте, в основному, стосувалися операцій із купівлі компанією активів. Нове розслідування торкнеться основи ключових для Google бізнесів - пошукового та рекламного, повідомило джерело, знайоме з ситуацією.

Розслідування стосовно Google, яке буде проводити Федеральна торгова комісія США, має намір з'ясувати, наскільки законними є принципи роботи Google в Інтернеті по відношенню до конкурентів і партнерів, а також чи не утискає компанія права інших учасників інтернет-спільноти.

Джерела в Федеральній торговій комісії відзначають, що деякі компанії незадоволені тим, яким способом Google ранжує результати пошуку, віддаючи перевагу своїм сервісам, багато питань також викликає вартість розміщення реклами.

"Дії Google не відповідають конкурентній поведінці, вони завдають шкоди споживачам, оскільки погіршують можливості інших компаній надавати інтернет-користувачам найкращі продукти та послуги", - відзначається у повідомленні Fairsearch.org, які об'єднують критиків Google і включає Microsoft і кілька інших компаній.

Ці компанії також звинувачують Google у використанні їх контенту без дозволу та маніпуляції з результатами пошуку на користь продуктів Google.

Google заперечує всі звинувачення, заявляючи, що не обмежує можливості звернення користувачів до необхідних ресурсів.

"Пошуковий сервіс Google створено для користувачів, а не для веб-сайтів, і наша мета - дати відповіді нашим клієнтам", - відзначають у компанії.


Згідно з даними comScore Inc., на частку Google припадає близько двох третин усіх пошукових запитів у США і більше 80% в багатьох європейських країнах.