Третина європейців подивляться Олімпіаду в інтернеті

24 липня 19:48

Веб-сайтам, які транслюють потокове відео, слід підготуватися до різкого збільшення навантаження - близько третини європейців будуть дивитися Олімпіаду в Лондоні в інтернеті. Найбільш популярним олімпійським змаганням стане фінальний забіг на 100 метрів серед чоловіків.

 

Компанія Riverbed Technology, що спеціалізується на рішеннях для підвищення продуктивності ІТ-інфраструктури, опублікувала результати нового дослідження, відповідно до якого більше третини європейців мають намір дивитися літні Олімпійські ігри через інтернет. У зв'язку з цим, веб-сайтам, що транслюють потокове відео, слід підготуватися до різкого збільшення навантаження.

За результатами опитування найбільш популярним олімпійським змаганням стане фінальний забіг на 100 метрів серед чоловіків, за яким в інтернеті буде спостерігати близько 51% респондентів. Наступними за популярністю змаганнями серед онлайн-глядачів стануть заплив вільним стилем серед чоловіків, за яким буде спостерігати близько 36% респондентів, і фінал змагання з футболу серед чоловіків (близько 30% респондентів).

В опитуванні, яке провели в Європі на замовлення Riverbed кілька провідних дослідницьких фірм, взяло участь більше 3500 респондентів з Великобританії, Німеччини, Франції та Нідерландів. За результатами опитування приблизно кожен п'ятий європеєць заявив, що на відміну від попередніх ігор найімовірніше буде дивитися літні Олімпійські ігри в цьому році через інтернет. Крім того, опитування показало, що більше половини онлайн-глядачів Олімпіади готові перейти на інший сайт, якщо затримка в мовленні потокового відео складе більше 2-х хвилин.

«Глядацькі звички європейців змінюються. Глобальні спортивні заходи, подібні Олімпійським іграм, нерідко призводять до різкого збільшення трафіку, оскільки люди використовують свої ПК, ноутбуки і мобільні пристрої для перегляду виступів улюблених атлетів, для отримання найсвіжіших спортивних новин і для придбання різних пам'ятних сувенірів. Компаніям слід вжити додаткових заходів, щоб впоратися зі збільшенням навантаження, викликаного переглядом Олімпійських ігор, - каже Апурва Даве, віце-президент з продукції в підрозділі Riverbed Stingray. - В іншому випадку, якщо веб-сайти цих компаній у години проведення олімпійських змагань не будуть справлятися з навантаженням, глядачі просто скористаються іншими каналами для перегляду Олімпіади - а це, в свою чергу, може призвести до зниження доходів від реклами і втрачених можливостей в області електронної комерції». !zn

Читайте також:

Twitter стане «офіційним коментатором» лондонської Олімпіади

Олімпійський вогонь прибув до Лондона

Українці можуть завоювати на Олімпіаді в Лондоні 27 медалей

Україну на Олімпіаді в Лондоні представлятимуть 245 спортсменів