SSJ-100, що розбився в Індонезії, був справним

22 травня 04:43

У результаті аналізу даних звукового реєстратора попередньо встановлено, що ознак відмови систем і агрегатів літака не виявлено, а функція попередження про небезпечне зближення із землею TAWS була працездатна в польоті.

 

Попередній аналіз повністю розшифрованого запису мовного реєстратора російського лайнера Sukhoi SuperJet-100, що розбився 9 травня в Індонезії, показує, що відмов систем і агрегатів літака до зіткнення з землею не було. Про це повідомив представник індонезійсько-російської групи з розслідування авіакатастрофи.

Попередній аналіз отриманої з мовного реєстратора борту 97004 інформації показує, що передчасної відмови систем і агрегатів літака SSJ-100 до моменту зіткнення з горою Салак, згідно з розшифрованими на сьогоднішній день даними, не виявлено.

Система попередження про небезпечне зближення із землею TAWS була увімкнена і працездатна.

Як йдеться у спільному російсько-індонезійському протоколі, у результаті аналізу даних звукового реєстратора попередньо встановлено наступне: «Ознак відмови систем і агрегатів літака не виявлено, функція попередження про небезпечне зближення із землею TAWS була працездатна в польоті і давала екіпажу інформацію».

У документі йдеться про необхідність продовження індонезійською стороною робіт з пошуку бортового параметричного реєстратора.

У пізніше розісланому прес-релізі наголошується, що у зв'язку з відсутністю на сьогоднішній день інформації бортового параметричного самописця будуть продовжені роботи з детального вивчення радіолокаційної інформації організації повітряного руху (ОПР), що необхідно для відновлення траєкторії польоту літака і синхронізації даних ОПР та бортового звукового реєстратора.

Російський лайнер зазнав катастрофи 9 травня під час демонстраційного польоту. На борту, за даними компанії-розробника «Цивільні літаки Сухого», перебували 45 осіб, у тому числі вісім росіян. Літаком керував російський екіпаж.

Місце його падіння було виявлено на наступний день неподалік від Джакарти у важкодоступній місцевості на схилі гори Салак на висоті 1,7 км. Перші фрагменти тіл загиблих рятувальники змогли евакуювати з місця катастрофи 12 травня. !zn

Читайте також:

Названа причина падіння російського лайнера Superjet-100 в Індонезії

Опубліковано ВІДЕО останніх хвилин польоту російського Superjet-100в Індонезії


На місці катастрофи російського SuperJet-100 в Індонезії виявлені "чорні ящики»