Перший рейс нового Skoda: з Донецька до Харкова потяг вирушив на годину раніше

28 травня 10:08

Перший потяг електрички Skoda рейсу «Донецьк-Харків» вирушив за маршрутом за годину до зазначеного часу відправлення, не дочекавшись пасажирів.

 

Вчора, 27 травня, відбувся перший, пробний запуск електропотягу Skoda за маршрутом "Донецьк-Харків". Несподіванкою для пасажирів, які купили квитки на цей потяг, стало те, що він вирушив з донецького залізничного вокзалу майже на годину раніше - о 19:20, а не за встановленим часом в розкладі 20:14.

Як розповів один з пасажирів цього рейсу, майже за годину до відправлення потяга диспетчер залізничного вокзалу повідомила, що розклад відправлення потяга змінено. В результаті встигнути до відправлення потяга змогли тільки ті пасажири, які прибули на вокзал за годину до часу його відправлення, зазначеного на квитках. Наприклад, в одному з вагонів їхало всього п'ять пасажирів.

Як відомо, електропотяги Skoda повинні курсувати за експериментальним графіком руху до 1 вересня, після чого час перебування потягів у дорозі буде скорочено ще на 15-30 хв.

Розклад потягів Skoda, що курсують між Донецьком і Харковом (дійсний до 1 вересня 2012 року): Харків - Донецьк 6:25 10:18, Донецьк - Харків 20:14 23:59.

У Мінінфраструктури відзначають, що вартість квитків у вагонах 2 класу електропотяга Skoda на більшості напрямів значно нижча, ніж в автотранспорті. Так, на маршруті Донецьк-Харків (318 км) вартість проїзду у вагоні 1 класу складе 137,88 грн., 2 класу - 78,42 грн., тоді як за місце в автобусі пасажири платять 80-160 грн.

Двоповерховий міжрегіональний електропотяг подвійного живлення серії EJ 675, виробництва "SKODA VAGONKA as" призначений для швидкісних перевезень пасажирів у вагонах підвищеної комфортності з максимальною експлуатаційною швидкістю до 160 км/год на залізницях України з шириною колії 1520 мм на електрифікованих ділянках колії з постійним струмом напругою 3000 В і змінним струмом напругою 25000 В, частотою 50 Гц.

Вагони електропотягів оснащені автоматичними зовнішніми дверима, обладнані системою вентиляції і кондиціонування повітря з функцією: охолодження повітря у літній період і обігріву у зимовий період.

Загальна кількість місць в електропотязі Skoda у шестивагонній комплектації - 607, з яких 1-го класу - 46, 2-го класу - 561, у наявності є буфет. Сидіння у відділеннях для пасажирів 1-го класу розташовані за схемою 2+1, у 2-го класу 2+2 навпроти один одного, повідомляє прес-служба Мінінфраструктури. !zn

Читайте також:

Квитки на електрички Skoda будуть у 4 рази дорожчими за звичайні

В Україні з 27 травня вводиться новий графік руху потягів

Україна вводить нову класифікацію пасажирських потягів