ЦВК визначила порядок надання ефірного часу для передвиборчої агітації

23 березня 15:01

Політичні партії отримають по 60 хвилин на УТ-1 для передвиборчої агітації. Окрім того, вони зможуть опублікувати свої тези в газетах «Голос України» і «Урядовий кур'єр».

 

Центральна виборча комісія на засіданні у п'ятницю, 23 березня, встановила порядок надання ефірного часу та друкованих площ для проведення передвиборчої агітації за рахунок і в межах коштів державного бюджету, що виділяються на підготовку і проведення виборів народних депутатів України, які відбудуться 28 жовтня 2012 року.

Зокрема, постановою встановлено, що ефірний час для проведення передвиборчої агітації політичними партіями надається Національною телекомпанією України на Першому національному каналі тривалістю 60 хвилин, Національною радіокомпанією України на Першому каналі також 60 хвилин, регіональними державними чи комунальними теле- і радіоорганізаціями по 20 хвилин.

Також встановлено, що регіональними теле- і радіоорганізаціями надається ефірного часу по 20 хвилин для проведення агітації кандидатами у народні депутати, які балотуються в одномандатних округах.

Крім того, ЦВК встановила, що політичні партії за державні кошти можуть розміщувати свою агітацію в газетах «Голос України» і «Урядовий кур'єр» обсягом не більше 7800 знаків і в регіональних виданнях не більше 3900 знаків.

ЦВК також затвердила форми подань щодо кандидатур до складу окружних та дільничних виборчих комісій, а також форму подань щодо проведення жеребкування, яке встановить порядок розміщення назв партій у виборчому бюлетені. !zn

Читайте також:

Рада не буде перерозподіляти виборчі округи

В Європі вважають вибори останнім тестом для України

У ЦВК заявили, що вже сьогодні виборців підкуповують «гречкою»

ЦВК: Українців, які проживають за межами країни, можуть позбавити права голосу