В "Сбербанку" заявили, що санкції РНБО не позначаться на клієнтах

17 березня 10:38

Тим не менш, "Сбербанк" 15-16 березня ввів ряд обмежень.

 

Українська "дочка" російського "Сбербанку" заявила, що має необхідні ресурси для продовження стабільної роботи, і введені санкції РНБО не вплинуть на інтереси клієнтів. Про це йдеться в офіційній заяві установи, в якій зазначено, що банк орієнтований на підтримку своїх клієнтів - понад мільйона українських громадян і тисячі українських підприємств.

"Перш за все, хочемо подякувати вам за розуміння тимчасових незручностей, обумовлених протизаконними діями третіх осіб щодо блокування головного офісу банку. Ми приймаємо всі необхідні заходи для якнайшвидшої ліквідації наслідків протиправних дій", - йдеться в повідомленні.

У банку нагадали, що ліквідні активи і кредитний портфель банку на сьогодні понад 60 млрд. грн.

"Це майже в 4 рази перевищує депозитний портфель з засобами українських фізичних і юридичних осіб на рівні 15,9 млрд грн і забезпечує виконання банком зобов'язань перед клієнтами", - підкреслюється в заяві.

Читайте також: Путін провів секретну нараду щодо ситуації з російськими банками в Україні

Нагадаємо, що 16 березня "Сбербанк" тимчасово заблокував видаткові операції з кредитними картками для фізичних осіб. При наявності заборгованості по картці кредитний ліміт встановлений на рівні поточної заборгованості.

Також 16 березня "Сбербанк" встановив нові тимчасові добові ліміти за операціями. Зокрема, добовий ліміт на операції по зняттю готівки з карткових рахунків становить 20 тис. грн / $ 750 / EUR700 по одному картковому рахунку клієнта.

Раніше, 15 березня, "Сбербанк" ввів обмеження на зняття готівкових коштів в розмірі 30 тис грн або еквівалент цієї суми в іноземній валюті (близько $ 1,1 тис) через каси банку на одного клієнта на добу.