Стала відомою основна причина банкрутства компаній

14 сiчня 12:23

Головна причина спаду діяльності компаній і навіть їх банкрутства криється в неправильному розподілі доходів, а не тільки у впливі зовнішніх економічних факторів. Це з'ясували експерти міжнародної консалтингової компанії H-art.

 

Головна причина спаду діяльності компаній і навіть їх банкрутства криється в неправильному розподілі доходів, а не тільки у впливі зовнішніх економічних факторів. Це з'ясували експерти міжнародної консалтингової компанії H-art.За даними бізнес-консультантів, компанії роблять кілька фатальних помилок, які можуть зрештою призвести до втрати зароблених грошей і втрати позицій на ринку - а в деяких випадках навіть до банкрутства. Перша помилка в тому, що організації завжди намагаються витрачати більше, ніж заробляють. Друга - компанії витрачають кошти виходячи не зі своїх реальних потреб, а з того, яка кількість коштів, на їхню думку, у них є в розпорядженні. «Наприклад, купуючи в магазині, чи на ринку «найнеобхідніші» речі ми часто керуємося наявною сумою, а не критеріями необхідності. Так само і з компаніями», - говорить керуючий партнер компанії H-art Марат Саїд-Галієв. Ще одним важливим моментом є недостатній контроль засобів. Чим довший період, протягом якого гроші витрачаються без контролю - тим більше в результаті втрат. Щоб оптимально використовувати зароблені кошти фахівці рекомендують використовувати схему Управління фінансами. «Перш за все, необхідно прорахувати мінімальний дохід, який має заробляти компанія за тиждень, щоб утримуватися на плаву. Цей дохід являє собою суму витрат, які компанія просто не може не виплатити і називається «точкою беззбитковості», - розповідає Саїд-Галієв. Визначивши точку беззбитковості, потрібно скласти список обов'язкових витрат компанії і викреслити те, що не є необхідним. Далі, включити до списку додаткові, не існуючі витрати. Наприклад, завищити суму кредиту, що віддається. «Треба домогтися, щоб керівники підрозділів щотижня планували отримання доходу на такому рівні, щоб покрити всі витрати, включаючи «вигадані». Створіть фонд, у який будете відкладати ці гроші. Як ви розпорядитеся ними - вирішувати вам», - підсумовує бізнес-консультант.

За матеріалами ForUm