Пасажирам "Аеросвіту" порадили збирати довідки і йти до суду

16 сiчня 12:20

Законодавством передбачено достатньо серйозну суму компенсації за збиток від затримки та скасування рейсу - близько 250-300 євро на добу.

 

Голова Державної інспекції з питань захисту прав споживачів України (Держспоживінспекції) Сергій Орєхов рекомендує пасажирам "Аеросвіту", що постраждали через скасування або затримку рейсів авіакомпанії, звертатися до суду з позовами про компенсацію збитків.

"Необхідно взяти путівку, квиток і звернутися з позовом до суду, вимагаючи відшкодувати матеріальну та моральну шкоду", - сказав він на брифінгу.

За його словами, законодавством передбачено достатньо серйозну суму компенсації - близько 250-300 євро на добу.

Нагадаємо, що з кінця грудня 2012 року найбільший український авіаперевізник "Аеросвіт" скасував десятки рейсів по всьому світу, після чого офіційно відмовився від більшості напрямків. Компанія заявила, що буде літати тільки у Нью-Йорк, Бангкок, Пекін, Київ та Івано-Франківськ. !zn

Читайте також:

Збанкрутувала ще одна авіакомпанія Коломойського

"Аеросвіт" припинив 90% своїх рейсів до кінця березня

Азаров сподівається, що місце "Аеросвіту" займе "більш конкурентний перевізник"

"Аеросвіт" припинив більшість міжнародних рейсів