Луганський губернатор нарешті визнав, що Лисичанський НПЗ буде проданий Фірташу

27 липня 12:12

Стало остаточно відомо, що бізнесмен Дмитро Фірташ дійсно веде переговори про купівлю ЛІНІКа. Раніше інформація про це була непідтвердженою.

 

Бізнесмен Дмитро Фірташ справді веде переговори з російською ТНК-ВР про купівлю Лисичанського НПЗ (нафтопереробний завод, "ЛИНІК").

Інформацію про це підтвердив губернатор Луганської області Володимир Пристюк в інтерв'ю офіційному виданню Луганської облдержадміністрації (ОДА) газеті "Наша газета", опублікованому на офіційному сайті ОДА.

"Коли йде дуже специфічний процес (переговори про продаж Лисичанського НПЗ - ред.), не хотілося б робити якихось необачних кроків, здатних надалі негативно вплинути на цей процес. Можу сказати тільки те, що Фірташ - один із тих, хто бере участь в цьому процесі", - повідомив глава Луганської ОДА.

За його словами, зараз робиться "все можливе, щоб найближчим часом було визначено нового власника" ЛИНІКа. Зокрема, в переговорах бере участь Кабінет міністрів, і сам прем'єр-міністр Микола Азаров "серйозно займається цим питанням".

"Найближчим часом це питання буде вирішено, і ви, безумовно, про це дізнаєтеся", - повідомив Пристюк.

В уряду немає бачення подальшої долі нафтопереробки в Україні, - директор ТНК-ВР

Нагадаємо, що раніше в Луганській ОДА повідомили, що два великих інвестори зацікавлені в придбанні ЛИНІКа. Тоді ж Пристюк спрогнозував, що найближчим часом завод змінить власника і в середині серпня приступить до відновлення виробництва.

Нагадаємо, в березні поточного року ТНК-ВР зупинила Лисичанський НПЗ, заявивши про збитковість переробки нафти.

На думку експертів та учасників ринку, неконкурентоспроможність «Линік» викликана як об'єктивними, так і суб'єктивними факторами. Серед перших - несприятлива ситуація в нафтопереробному секторі по всьому світу, викликана спекулятивної дорожнечею нафти і низькою вартістю нафтопродуктів через погану економічну ситуацію в Європі і США. У зв'язку з цим багато НПЗ за підсумками останніх років фіксують збитки, не менше 150 НПЗ після кризи були змушені закритися або перепрофілюватися в нафтобази.

Варто зазначити, що останнім часом Лисичанський НПЗ практично не працював на український ринок. Всі обсяги нафтопродуктів йшли назад до Росії. Однак і ця так звана толінгова система стала невигідною після чергового підвищення Росією мита на експорт нафти. !zn

Читайте також:

Хто платить за «дешевий» бензин?

ТНК-ВР прогнозує подорожчання бензину в зв'язку з закриттям Лисичанського НПЗ

Ціни на паливо змусили українців у 2011 році істотно знизити його споживання

Нова ініціатива Бойка з пільг на нафту обернеться втратою 1,3 млрд грн