Контрабандною дірою у Феодосії вже почали користуватися всі, включаючи індусів

02 грудня 16:01

Публікації в ЗМІ та перевірка Держмитницею державного «Феодосійського підприємства з забезпечення нафтопродуктами» (ФПЗНП) не зупинили потік контрабанди нафтопродуктів через цей порт.

 

Про це пише директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн у своїй статті для ZN.UA. За даними «А-95», 2 листопада Феодосійська нафтобаза прийняла дизельне паливо від фірми з Гужарата, найзахіднішого штату Індії, що межує з Пакистаном. «Дещо затьмарює цей втішний факт небаченої диверсифікації поставок енергоносіїв в Україну та обставина, що, судячи з усього, вміст танкера MAX SCHULTE - 29,999 тис. тонн індійського дизпалива - пройшов повз митницю, як і переважні обсяги ресурсу у Фео­досії. Принаймні жовтнева митна статистика його не бачить», - пише С. Куюн. Лідером же специфічних поставок через Феодосію став Торговий дім «Альматея» (статутний фонд - 1000 грн). За попередніми підрахунками, з червня через ТД «Альматея» пройшло близько 180 тис. тонн бензину і дизпалива, тобто фактично вся різниця між даними митниці та вивезенням нафтопродуктів з нафтобази Феодосії залізницею. Одно­особовим засновником і директором ТОВ «ТД „Альматея“ є Алевтина Вале­ріїв­на Безрукова, громадянка Росії, прописана в м. Сиктивкар, що в Республіці Комі. В Україні бізнес пані Безрукової зареєстрований у набагато більш респектабельному місці - у самісінькому центрі столиці, у Печер­сь­ко­му районі, по вул. Кропив­ниць­кого, що неподалік Бесса­раб­ки. У доступних базах даних не вдалося ви­явити ні фінансової звітності, ні хоча б кількості співробітників цього славного підприємства (це по-справжньому здивувало фахівців інформаційної сфери, такого вони давно не бачили)», - пише С. Куюн. Нагадаємо, що ще 14 листопада після публікації в ZN.UA Держмитниця повідомила про перевірку невідповідності обсягів нафти, що проходять через Феодосію. Вже після цього ZN.UA повідомляло, що контрабандні поставки нафтопродуктів у листопаді не припинилися. У жовтні у Феодосії митне оформлення пройшли лише 5% «феодосійського» бензину і 33% дизельного палива. У 2011 році бюджет Україні від цих операцій недоотримав близько 1 млрд. грн. Детальніше читайте в матеріалі Сергія Куюна «Український мільярд - Сиктивкар!» у свіжому номері «Дзеркала тижня. Україна».