Apple очолила рейтинг найвпливовіших брендів за версією Forbes

03 жовтня 14:45

За версією видання, Apple залишається лідером в області інновацій, і за рік "марка" допомогла компанії заробити 40 мільярдів доларів. На другому місці в рейтингу найдорожчих брендів знаходиться компанія Microsoft, яка очолила рейтинг споживчих переваг, на третьому - Coca-Cola.

 

Корпорація Apple очолила рейтинг найвпливовіших брендів за версією журналу Forbes, вартість "яблука" за два роки виросла більш ніж на 50%, повідомляється на сайті видання.

"Вартість її бренда за два роки зріс на 52% і тепер оцінюється в 87,1 мільярда доларів", - говориться в повідомленні.
Для складання свого рейтингу Forbes оцінював доходи компаній за останні три роки та частку прибутку, яка заснована на ролі, яку та чи інша марка грає в своїй галузі.
За версією видання, Apple залишається лідером в області інновацій, і за рік "марка" допомогла компанії заробити 40 мільярдів доларів. Apple представила минулого місяця смартфон iPhone 5 із збільшеним екраном і підтримкою LTE-мереж. Пристрій на фірмовій операційній системі iOS 6 відрізняється тісною інтеграцією з Facebook.
Продажі iPhone 5 розпочалися 21 вересня, зараз пристрій продається в 31 країні світу. За перші три дні Apple реалізувала більше 5 мільйонів пристроїв, що стало рекордним показникам в порівнянні з попередніми моделями iPhone.
На другому місці в рейтингу найдорожчих брендів знаходиться компанія Microsoft (54,7 мільярда доларів), яка очолила рейтинг споживчих переваг, на третьому - Coca-Cola, вартість бренду якої оцінюється в 50 мільярдів доларів.
Відразу після Coca-Cola йдуть IBM (48,5 мільярда доларів), Google (37,6 мільярда доларів) і Intel (32,3 мільярда доларів).
У першу десятку рейтингу також входять McDonalds і BMW.
Культова соцмережа Facebook посідає лише 73-й рядок рейтингу, уточнило видання.
Відзначимо, що відповідно до результатів дослідження агентства Interbrand, лідерство в рейтингу найдорожчих брендів як і раніше утримує бренд Coca-Cola, а Apple займає друге місце. !zn
Читайте також: