У київській службі допомоги розповіли про емоційні скарги на мітингувальників

14 сiчня 12:24

До служби допомоги киянам на телефон довіри "15-51" надходять масові дзвінки зі скаргами киян на те, що учасники акції на Майдані Незалежності заблокували центральну частину столиці для проїзду автотранспорту. Про це 22 листопада повідомила начальник служби допомоги киянам Наталія Данько.

 

До служби допомоги киянам на телефон довіри "15-51" надходять масові дзвінки зі скаргами киян на те, що учасники акції на Майдані Незалежності заблокували центральну частину столиці для проїзду автотранспорту. Про це 22 листопада повідомила начальник служби допомоги киянам Наталія Данько."За цілий день у нас було дуже багато дзвінків, в основному від водіїв, що машини не можуть проїхати, їх завертає міліція через мітингуючих", - повідомила вона. За її словами, багато скарг на те, що в центральній частині утворилися затори, в результаті чого не можна проїхати в бік Подолу і Пейзажної алеї. "Це було як раз робочий час, і у людей зривалися якісь плани", - зазначила Данько. Також начальник служби допомоги киянам розповіла про дзвінок від жінки зі скаргою на те, що машина швидкої допомоги їхала за викликом близько 45 хвилин. "Я вам хочу сказати, що в спокійному тоні ніхто не говорив, люди дуже обурені", - підкреслила вона. Нагадаємо, 22 листопада в Києві проходить масштабна акція протесту підприємців проти прийнятого Верховною Радою Податкового кодексу. Під час розгляду парламентом цього документа під стінами Ради також проходили багатотисячні мітинги. За матеріалами: Інтерфакс-Україна