Райони Києва хочуть з'єднати підземними тунелями

14 сiчня 12:25

До 2025 року в Києві з'явиться п'ять тунелів. Завдяки підземній транспортній розв'язці в Києві буде набагато менше заторів.

 

До 2025 року в Києві з'явиться п'ять тунелів. Завдяки підземній транспортній розв'язці в Києві буде набагато менше заторів.«Проект найдовшого тунелю довжиною 7 км - майже готовий. Він з'єднає Броварський проспект у районі станції метро «Лівобережна» з площею Перемоги. Проект зараз вже на стадії техніко-економічного обгрунтування», - говорить директор «Київдормостпроекту» Володимир Воробйов. Решта - в опрацюванні: один з'єднає вулицю Фрунзе в районі пивзаводу «Поділ» з Чорновола, другий - електродепо «Оболонь» і Троєщину в районі вулиці Милославської («Північний перехід»), третій - Дніпровську набережну з вулицею Богатирською і четвертий - міст Кірпи із Залізничним шосе в районі вулиці Кіквідзе (пролягатиме під ботсадом). Директор Інституту міста Олександр Сергієнко сумнівається, що так вдасться вирішити проблему пробок. «Щоб ці тунелі розвантажили вулиці, їх потрібно ретельно пов'язати з транспортною системою міста. Гаванський і Московський міст показали, що пробки нікуди не діваються - вони просто переміщаються на сусідні вулиці». Втілення ідей вимагає великих грошей. Вже з'явилися думки ввести за користування таким прискореним видом пересування плату. Мовляв, за кордоном у містах теж є платні зони. «Будівництво одного тунелю потребуватиме не менше 60 млн євро, а всі п'ять потягнуть на не менш ніж 350 млн. Потрібен буде інвестор. А він повинен повернути вкладені кошти», - сказав нам пан Воробйов. З розміром плати не визначилися. «Вона не може бути більшою 1 - 2 євро, інакше ними просто не будуть користуватися. Це скільки ж років потрібно, щоб їх окупити?»- говорить пан Сергієнко.

За матеріалами Сегодня