Топ Новини

Росія буде покращувати свій імідж методами радянської пропаганди

16 січня 2013 в 10:30

У рамках проекту з відновлення іміджу за кордоном Москва буде просувати російську мову і організовує молодіжний фестиваль.

Путин, матрешки
Завдання з поліпшення іміджу країни було поставлено президентом Володимиром Путіним

Росія приступає до реалізації програми поліпшення образу країни за кордоном. У своїй стратегії російська влада багато в чому використовує радянський досвід.

Згідно з проектом, підготовленим для затвердження урядом РФ, зусилля будуть спрямовані на збільшення кількості російських центрів науки і культури, роботу зі співвітчизниками і іноземною молоддю, пише "Коммерсант-Украина".

План розрахований на 2013-2015 роки. Одним з ключових напрямків роботи за кордоном стане просування російської мови.

У документі пропонується підготувати указ президента РФ "Про створення суспільно-державного Фонду підтримки російськомовних ЗМІ за кордоном".

Окрім того, на базі російських центрів науки і культури за кордоном (РЦНК) планується проводити тестування іноземців на предмет володіння російською мовою, а в низці країн СНД - відкрити мовні курси для трудових мігрантів.

Ще одна складова - активізація роботи зі співвітчизниками і зарубіжної молоддю. Як випливає з документа, у 2017 році Росія планує провести Міжнародний фестиваль молоді та студентів.

До речі, у СРСР такі заходи проводили двічі, і обидва рази - з потужним пропагандистським ефектом: у 1957 році радянське керівництво таким чином вперше привідкрило залізну завісу, а в 1985-му - провело першу гучну міжнародну рекламну кампанію перебудови.

Залучати іноземців у Росію передбачається і на регулярній основі. Планом передбачено зростання квоти прийому іноземців до російських вишів. А до кінця 2013 року планується зайнятися створенням Російського союзу товариства дружби (аналог Союзу радянських товариств дружби) і відновленням діяльності Будинку дружби з народами зарубіжних країн.

Нагадаємо, що стратегія просування України за кордоном, розроблена у 2011 році на замовлення українського МЗС, була не настільки масштабна і спрямована лише на підвищення туристичної та інвестиційної привабливості нашої країни.

У її рамках, зокрема, з січня по травень 2011 року була проведена інформаційна кампанія на CNN і BBCworld про українські пам'ятки.

Читайте також:

ЄС допоможе Україні підняти туризм

Портрет Путіна намагалися спалити в Москві на "Марші проти негідників"

Путін вручив Депардьє російський паспорт

Росія проведе найбільші військові навчання з часів розпаду СРСР

За матеріалами: Коммерсантъ-Украина
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 25.64
EUR 27.25
Останні новини