Через три роки 90% онлайн-ЗМІ стануть платними

Поділитися
Через три роки 90% онлайн-ЗМІ стануть платними Онлайн версія газети The Times - платна © thetimes.co.uk
Результати дослідження свідчать про кінець ери безкоштовного онлайн-контенту.

Протягом найближчих трьох років близько 90% матеріалів онлайн-ЗМІ стануть поширюватися за платною моделлю. Про це свідчить дослідження консалтингової компанії Simon-Kucher & Partners.

У двох третинах опитаних медіакомпаній заявили, що планують ввести плату за значну частину контенту протягом трьох років. 27% респондентів спрогнозували істотне збільшення прибутку ЗМІ за цей же період.

В опитуванні Simon-Kucher & Partners брали участь 2,7 тисячі високопоставлених співробітників з міжнародних компаній різного профілю. The Drum відзначає, що результати дослідження свідчать про кінець ери безкоштовного онлайн-контенту.

На сьогоднішній день багато популярних онлайн-видань вже ввели "paywall" - платний доступ до своїх матеріалів. Зазвичай користувачам пропонують частину статей безкоштовно, або дають квоти на кількість переглядів на місяць, після чого просять заплатити.

За станом на початок квітня 12 з 20 сайтів найбільших американських газет вимагали плату за доступ до своїх матеріалів. Про плани ввести "paywall" в кінці березня повідомили і у британській газеті The Sun. Сайт видання щодня відвідує 1,8 мільйона користувачів. !zn

Читайте також:

Facebook почав тестувати систему платних повідомлень

Виручка музичної індустрії зросла вперше за 13 років

Microsoft відкрила "хмари" Office за 100 доларів річної передплати

Google і Yahoo! викрили у зароблянні на піратських сайтах

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі