Авіакатастрофа в Єгипті ставить хрест на обіцянках Кремля покращити безпеку перельотів – WSJ

2 листопада 2015 в 16:07

Суботня авіакатастрофа російського лайнера не схожа на жоден подібний випадок в Азії чи Африці.

Крушение самолет A321
Падіння літака А321 показує, що російська авіація досі одна з найнебезпечніших в світі. Ілюстрація
sled.net.ua
 Перед суботньою авіакатастрофою лайнера з Росії над Сінайським півостровом впродовж кількох років Кремль обіцяв покращити стан безпеки в цивільній авіації, яка історично вже стала однією з найгірших в історії. Її репутацію надто часто псували невмілі пілоти, які вчиняли грубі помилки.

Поки ще не відомо точно, що спричинило падіння літака Airbus A321 на території Єгипту, але авіакатастрофа поставила хрест на сподіваннях, які виникли в 2014 році, впродовж якого жоден російський пасажирський літак не зазнав аварії.

Про це на сторінках Wall Street Journal пише Енді Пасцтор, додаючи, що в період з 2010 до 2013 років лише в Африці літаки падали частіше, ніж в Росії і СНД. Приміром, в 2011 році в авіакатастрофі загинула ціла хокейна команда з Ярославля. І аварія сталася через погано навчених пілотів, які забули вимкнути гальма і продовжували намагатися розігнати літак. В 2008 році в Пермі 86 людей загинули під час падіння літака Boeing 737 лише тому, що пілот був погано знайомий з приборами в кабіні машини, виготовленої на Заході. А розслідування іншої аварії встановило, що один з пілотів був просто п'яний.

В 2013 році 50 пасажирів літака Boeing 737 загинули через помилку пілота при заході на посадку в складних погодних умовах.

"Кожен раз російська влада обіцяла покращити систему навчання і ліцензування екіпажів, а також посилити контроль за авіакомпаніями. Деякі з них втратили ліцензії, частину літаків радянських часів відправили на металобрухт. А Міжнародна асоціація повітряного транспорту допомагала розробити нову стратегію безпеки", - нагадує автор, додаючи, що всі ці заходи дали певні результати, оскільки в 2014 році не було зафіксовано авіакатастроф в цивільному секторі.

В цей же час, експерти кажуть, що позавчорашня авіакатастрофа російського лайнера над Сінайським півостровом відрізняється від всіх попередніх над Азією чи Африкою. В більшості таких випадків літак падав через грозу, погані погодні умови, помилки пілотів чи шторми неподалік. Але в суботу над Сінаєм не було нічого такого. 

Читайте також: Експерти назвали три версії аварії А321 в Єгипті – Ъ

В суботу 31 жовтня російський літак Аirbus-321 зазнав аварії над Синайським півостровом. На його борту було 224 осіб, у тому числі чотири українця, всі загинули. Судно зруйновано повністю - вона розвалилася на дві частини. Ті, що вижили (у разі їх виявлення) і загиблі будуть спочатку доставлено в Каїр.

Сім'ї чотирьох загиблих українців прибудуть в Санкт-Петербург в найближчі дні, по прильоту у родичів загиблих будуть взяті проби ДНК, необхідні для процедури впізнання.

Airbus А-321 авіакомпанії "Когалимавіа", що виконував рейс з Шарм-Еш-Шейха в Петербург, зник з радарів через 23 хвилини після вильоту.

За даними Reuters, поки немає ніяких ознак, що він був збитий або підірваний, хоча "Ісламська держава" заявила про причетність до катастрофі російського літака в Єгипті.

За матеріалами: DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 26.98
EUR 28.96
Останні новини
НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
Загрузка...